Çaldığınız bir enstrüman var mı? Hangi enstrümanı çalmayı isterdiniz?

Çaldığınız bir enstrüman var mı? Hangi enstrümanı çalmayı isterdiniz?

Ben amatör seviyede klasik, elektro, bas gitar çalıyorum. Ney falan da çalmıştım. :) Keman çalmayı da isterdim.

Çaldığınız bir enstrüman var mı? Hangi enstrümanı çalmayı isterdiniz?
Cevapla