
Ben amatör seviyede klasik, elektro, bas gitar çalıyorum. Ney falan da çalmıştım. :) Keman çalmayı da isterdim.

Ben amatör seviyede klasik, elektro, bas gitar çalıyorum. Ney falan da çalmıştım. :) Keman çalmayı da isterdim.
keman isterdim ya da bağlama veya gitar...
büyük oğlum bağlama çalıyor küçük oğlum gitar.
kendi hevesimizi çocuklarda yaşayalım dedik :))))
ben keman :))
Ritimli klavye, piyano ve bas gitar çalıyorum.
Cevap
6Cevap
Tuşlu çalgılar (piano, organ, akordeon, midi klavye, keytar, synthesizer, arranger vb), bateri, çeşitli el perküsyonları (darbuka, tef, bongo, cajon vb.) Bunları ve biraz da bass gitar ve kontrbass çalıyorum. Bağlama ve sarangi çalmak isterdim
Ud, cümbüş ve bazı perküsyon (Bendir, Daire ve Def) enstrümanlarını çalıyorum. Kanun çalmayı istiyorum.
Bağlama çalabilmeyi isterdim onun dışında flüt ve babam sayesinde org 😅 azcık çok azcık. “Bir şarkısın sen” çalmayı biliyorum
Gitar, tambur, saz, org, ama ney çalmayı istiyorum, bide keman çalmayı
Bağlama yavaş yavaş öğreniyorum, kanun da çok isterdim öğrenmek.
Çal bi çiftetelli de oynayalım jsjs
O kadar gelişemedim daha yaa ksjdjs
Sjsjjs benim düğüne kadar öğren haha
Oldu hemen sjsjd
Demir tahtı alayım sazcı sen olacaksın sjsk
Teşekkürler 🙃
Piano çalabiliyorum, ama keman veya arp enstrümanı çalabilmek isterim! 🍀
Bas gitar çalmak isterdim
Gitar, piano, bateri çalıyorum.
Bateriyi bende istetirdimm
Çello ya da safsafon isterdim.
Saksafon 🎷
Efsane 🌹
😊😊
Keman isterdim
Keman ya da gitar çalmak çok isterim
Zurnacıyım benn
piyano çalıyorum
Flüt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?