Ben genelde arabesk şarkılar dinliyorum. Sizler ne dinliyorsunuz? 😂

Ben genelde arabesk şarkılar dinliyorum. Sizler ne dinliyorsunuz? 😂

İlk mutlaka Manga'nın bu şarkısını neden bilmiyorum ama mutlaka dinlerim. Yolculukta aklı ilk gelen şarkıdır. Çok seviyorum bu şarkıyı🖤
Otobüs yolculuğu yapmayı sevmiyorum
Teşekkür ederim 😅😃
Cevap
3Cevap
Sagopa kajmer bir pesimistin gözyaşları albümü.
Uyurum
Film izlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar