Güneş diye bir şarkıcı (!) var ya tık toker gibi bir şey onun konserine gitmiş
Ögggh o kdr kaliteli insan varken
Güneş diye bir şarkıcı (!) var ya tık toker gibi bir şey onun konserine gitmiş
Ögggh o kdr kaliteli insan varken
her tür müzik dinlerim onyargili değilim müziği müzik olduğundan severim, tür için degil. Klasik de dinlerim türkü de ancak müzik konusunda yalnızca ve yalnızca şu keko rapcilara tiksinti duyuyorum. Rap' i de sanat olarak görmem ama keko rap gerçekten cringe hiçbir sevilesi yanı yok
Dinleyen akilsiz ve zevksiz oluyor
Cevap
5Cevap
Gerçekten de ogğhkkk olurum. Ama bne gitmem onla o nereye gidiyosa gitsin. Sapıkca seylere gitmesin de
istediği konsere gider adam ona mı karışıcam yani ya abartmayın
Konser var diye gitmişse tamam da para verip gidiyorsa soğutur
Kimsenin sanatına zevkine karışmam. Dinlerken mutlu huzurlu ise problem yok
Soğutmaz, zevk meselesi sonucda
soğutmaz da fanı falan olursa soğutur.
Soğutmaz herkesin zevki farklı
Hayır soğutmaz
Soğutmaz hayır 🙂
O kim ya
İstediğini dinlesin
Saygısızsın
Soğutmaz
EVET
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?