Yazılan türkülerin hikayelerini okuyunca böyle bir duygusallık oluyor mu sizde?

Yazılan türkülerin hikayelerini okuyunca böyle bir duygusallık oluyor mu sizde?

Ne zaman bir köy türküsü dinlesem , şairliğimden utanırım demiş ya şair. Nerede bir türkü söyleyen görürsen korkma yanına otur. Çünkü kötü insanların türküleri yoktur.
Şuraya sevdiğim bir türlü bırakayım 💜💜💜🌻🌻🌻
https://www.youtube.com/embed/AEMOLNkXiHsHa bugün ha yarın gelecen diye , yola baka baka erittin beni , gönlümün Leyla'sı olacan diye çöle baka baka erittin beni. Nazlı yar beni , erittin beni...
Dedim nağme yazayım, yazamıyorum. Takadim kalmadı gezemiyorum. Kırdı kanadımı yüzemiyorum. Göle baka baka erittin beni . Nazlı yar beni...
Türkü değil ama hikayesi üzmüştü 😏
https://www.youtube.com/embed/O9tqid4FonECevap
4Cevap
Türkü dinlemiyorum
Duygudaşa bağlamam ama vay be dediklerimde olmuyor değil
Ah bir ataş ver cigaramı yakayım türküsünün hikayesi beni duygulandırmıştı
Ben sıcak espiri sevmiyorum. Soğuk espri seviyorum. Kadının tarzı soğuk espiridir
Evet çok içimi acıtıyor
Dumlupınar’ın hikayesi çok acıklı
He ya çok duygusal oluyor türkü hikayeleri
Bazıları
Evet üzülüyorum
Eveet :(
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?