Müzik evrenseldir, ama müziğe nereden baktığımız da çok mühimdir.
Müslüm Gürses'in yahut Neşet Ertaş'ın hiçbir parçasını bilmeyen biri, yapılan harika bir cover ile o parçayı dinleyebiliyor. "Yolcu" eserine herkes 7. koğuştaki Mucize filminden sonra hayran kaldı. Halbuki çocukluğumdan beri müthiş lezzet aldığım bir parçadır. Üstattan evvel de albümüne Kıraç almıştı hatta. Demek ki türkü bilmeyen biri, rock cover'ı ile dinleyebiliyor keyifle bu eseri.
O açıdan buzdan setlere gerek yok, müzik evrenseldir, ama yine de herkesin kulağına her şey güzel gelmez. Bugünün maalesef şarkıcılarının büyük bölümü bana hitap etmiyor mesela...
Bana uyarsa elbette bir farklılık olsun diye katılabilirim bu sanat etkinliğine.
Daha önce hiç konsere gitmedim ama gidecek olsam ilk defa deneyimleyeceğim için mutlaka ilgi duyduğum bir türde olmasını isterdim. Örneğin ben Galatasaray'lıyım, hayatımda bir kere stadyum da maç izlemiştim, GS'nin stadyumunda. Fakat ondan önce sırf staddan maçı izleyebilmek için Fenerbahçe'nin maçı ücretsiz olsa bile gitmem. Konuyu futbola çektim biraz ama ne demek istediğimi anlamışsındır. 😂😂
Zamanında Bengü konseri olan bir yere gitmiştim haberim yoktu böyle bir konserden. Oraya gidince pankart bilboardlardan konseri gördüm ama beklemeden çıkıp gittim. Bana hitap etmeyen kimseyi bedava verseler dinlemem...
Böyle bir şey başıma gelmese giderim derdim ama hiç dinlemediğim bir şarkıcının konserine gidip hiçbir şarkıya da eşlik edemediğim için öyle sıkıldım ve moralim bozuldu ki 😀 Bu yüzden gitmem diyorum 🙂