Benim şöyle;
Dktt - hiç iyi değilim
Kaan boşnak - beklenen gemi
Dktt - hiç iyi değilim
Kaan boşnak - beklenen gemi
Selamm son günlerin parlayan yıldızı semicenk gene süper bir bomba patlatmıs
https://www.youtube.com/embed/51Vn6pnLgBcUnutmak öyle kolay mı sandın
Kolaysa söyle hemen unuturum
Bir gün daha dayanmak zor
Yarın da sonum belli değil
İnsan biraz sevmez mi
Hatır bilip düşünmez mi
Kendimi bitirdim peşinde
Kalsın yanına boş verdim
Unutmak öyle kolay mı sandın
Kolaysa söyle hemen unuturum
Bir gün daha dayanmak zor
Yarın da sonum belli değil
İnsan biraz sevmez mi
Hatır bilip düşünmez mi
Kendimi bitirdim peşinde
Kalsın yanına boş verdim
Sağa sola sardım bu gece
Umutlarım kaldı ellerinde
Alışmak zor gibi gelir ama
Kokun hala ezberimde
Kalbin gözü açıldı
Çoktan doymaz
Feryadımı duymaz
Can candan ayrı kalmaz
Zaman gelir geçer kalır izi
Bir vedanla harcadın bizi
Yaşarken öldüğüm ve gömdüğüm
Yalnızlığım anlatır beni
Unutmak öyle kolay mı sandın
Kolaysa söyle hemen unuturum
Bir gün daha dayanmak zor
Yarın da sonum belli değil
İnsan biraz sevmez mi
Hatır bilip düşünmez mi
Kendimi bitirdim peşinde
Kalsın yanına boş verdim
Unutmak öyle kolay mı sandın
Kolaysa söyle hemen unuturum
Bir gün daha dayanmak zor
Yarın da sonum belli değil
İnsan biraz sevmez mi
Hatır bilip düşünmez mi
Kendimi bitirdim peşinde
Kalsın yanına boş verdim
Telefonuma en son indirdiğim şarkı..
https://www.youtube.com/embed/-vqmgLRGkdkKendimi kaybettim, günbegün sabrettim
Kalbimi hapsettim, söküp de atamam
Gelirsin zannetim, sevmedin farzet ki
Henüz yeni farkettim, sensiz yatamam
Dön diyemem, susarım sen anlarsın
Gel diyemem, ağlarım da ağlarsın
Sev diyemem, kalbimde ruhumda
Gönlümde, umudumda gel bir tek sen varsın gel
Bilal sonses
Dön diyemem
Cevap
0Cevap
Madrigal dip
Dedüblüman çözemezsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?