Müzik & Etkinlik “Doğa İçin Çal” sizi davet etseydi kabul eder miydiniz? Blondesmann Takip Et FenomenMaster Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor Doğa İçin Çal projesinden davet alsaydınız kabul eder miydiniz? “Doğa İçin Çal” sizi davet etseydi kabul eder miydiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı. Sesim kötü linç yerdim :D 0 0 Yorumla
Mavicicekli Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 98% +1 yıl Ayy evet 💜💜🌻🌻Buraya da bir yabancı versiyon bırakayım , sevdiğim 💜https://www.youtube.com/embed/Us-TVg40ExM 0 0 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Ederim, hayran kalıp bir daha bir daha davet ederlerdi hahsa 0 2 Yorumla Blondesmann +1 yıl Cani gönülden inandım 😄 Yorumla u Sosyetic_SheqiiL +1 yıl İnan tabee 😃 Yorumla
its-ok Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Güçlü bir sesim yok dolayısıyla kabul etme şansım yok ama isterdim 😂 0 0 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Allah için sus derlerdi :D 0 3 Yorumla Blondesmann +1 yıl Hahaha öyle bi troll yapım vardı dimi? Hatta röportaj adam sunuyordu Yorumla вуηαяcσѕ +1 yıl Aynen Allah için sus :D Yorumla Blondesmann +1 yıl Ben sevmiştim ya orijinaline göre güzeldi 😃 Yorumla
John__ Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 398 cevap paylaştı. Tabii ki kabul ederim. 👍🏻 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et Mentor Yaş: 29 , eic 81% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 9,6b cevap paylaştı. Hayr müzikten anlamam 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Sesim kötü linç yerdim :D
Ayy evet 💜💜🌻🌻
Buraya da bir yabancı versiyon bırakayım , sevdiğim 💜
https://www.youtube.com/embed/Us-TVg40ExMEderim, hayran kalıp bir daha bir daha davet ederlerdi hahsa
Cani gönülden inandım 😄
İnan tabee 😃
Güçlü bir sesim yok dolayısıyla kabul etme şansım yok ama isterdim 😂
Allah için sus derlerdi :D
Hahaha öyle bi troll yapım vardı dimi? Hatta röportaj adam sunuyordu
Aynen Allah için sus :D
Ben sevmiştim ya orijinaline göre güzeldi 😃
Bu sesle hayatta olmaz
Çalmak günah hocam😎😎
Tabii ki kabul ederim. 👍🏻
Hayr müzikten anlamam
Programım uygunsa neden olmasın.
Ederim az buçuk sesim var
Türkü çok severim yer almak isterdim.
Şarkıya yazık olur 😃
Seve seve kabul ederim tabii ki
Çalarım ama söylemem dinlenme düşer 😂
Biraz çekinmezdim değil ama katılırdım
Sesim iyidir olur.
Sesim kötü yapamam
sanirim
hayır
Etmezdim.
Olabilir.
Güzel bir grup seviyorum. Giderdim
Ederdim
Ederdim
Doğa için soyunurdum
sesim kötü gidemem
Etmediler