öfkeliyim, asiyim ve hırçınım.
daha da alevlenmek istiyorum 😅
hangi şsrkıları göndereceksiniz bana?
öfkeliyim, asiyim ve hırçınım.
daha da alevlenmek istiyorum 😅
hangi şsrkıları göndereceksiniz bana?
Nedense aklıma Hayko Cepkin geldi 😂 Bu şarkıda alevlenmeye, öfkelenemeyi körükler gibi geldi 😬😬😂
Ne demek :)
Cevap
3Cevap
bu şarkı güzel
Sagopa Kajmer, Sertlik Kanında Var Hayatın şarkıyı dinleyince birini dövesin geliyor 😃 Özellikle spor yaparken dinlenmesi çok iyi oluyor
Hocam şundan 1 doz alıyorsun, cosuyorsun. Yan etkileri arasında duvara kafa atma, koltuğa rko çekmeye çalışma var
https://www.youtube.com/embed/qqK1FrO3BdMLinkin Park-Numb
Trsst Ic3peak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?