Müzik & Etkinlik Herkesin merakla beklediği bu 2 şarkıdan hangisini daha çok beğendiniz? akıllanamadım Takip Et Xper 6 Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor Hande Yener - İyi Ya Gülşen & Ozan Doğulu - Bir Kereden Hiçbir Şey Olmaz Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan: Yaşın 18 - 24 25 - 29 30 - 35 36 - 45 46+ Lütfen yaşını seç Herkesin merakla beklediği bu 2 şarkıdan hangisini daha çok beğendiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı. Hande yener şarkısını beğendim 0 0 Yorumla
Queenmaggie Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 73% +1 yıl Çok kötü ikisi de piyasa da yeni güzel şarkı yok. Mabel matiz karakolu beğendim sadece 2 0 Yorumla
cryptoGuy Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl ikisini de dinledim hande yenerin sarkisi bildigin cop. Gulsenin sarkisi bu yazi ancak cikarir 0 0 Yorumla
mina15 Takip Et Yoda Yaş: 45 , eic 97% +1 yıl ikiside kötü hele gülşenin kinde yasak aşkla kıyamet kopmaz diyor kötü örnek 1 0 Yorumla
bafiabi Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 91% +1 yıl İkisini de dinlemedimTüm gece enigma dinledim ve sakin müziklerŞimdi placebo dinliyorum 1 0 Yorumla
IchBin_Buse_ Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 96% +1 yıl O kadar merakla bekliyorduki herkes, iki şarkınında ismini şimdi duydum 0 1 Yorumla Maviiii7777 +1 yıl Aynen yaa Yorumla
zimbabwe-cumhurreisi Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Hande yener ile Gülşen'in şarkılarını merakla bekleyen de ne bileyim... 0 0 Yorumla
AhmetMert89 Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Hiçte merakla beklemedim valla hatta şu an gördüm bu şarkılarıda. Umrumdada değiller bu arada 😂 0 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et FenomenMaster Yaş: 102 +1 yıl Müzik & Etkinlik konusunda 711 cevap paylaştı. Gülşen ve Ozan tabi 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Yani secim olsun diye gulsenin sarkisi dedim ama eski sarkidir kenan dogulu cok daha iyi soyluyordu muzik olarakta cok olmamis bu versiyon. Bu sarkiyi yine kenan acip dinlerim 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Hande yener şarkısını beğendim
Çok kötü ikisi de piyasa da yeni güzel şarkı yok. Mabel matiz karakolu beğendim sadece
ikisini de dinledim hande yenerin sarkisi bildigin cop. Gulsenin sarkisi bu yazi ancak cikarir
ikiside kötü hele gülşenin kinde yasak aşkla kıyamet kopmaz diyor kötü örnek
İkisini de dinlemedim
Tüm gece enigma dinledim ve sakin müzikler
Şimdi placebo dinliyorum
O kadar merakla bekliyorduki herkes, iki şarkınında ismini şimdi duydum
Aynen yaa
Hande yener ile Gülşen'in şarkılarını merakla bekleyen de ne bileyim...
Hiçte merakla beklemedim valla hatta şu an gördüm bu şarkılarıda. Umrumdada değiller bu arada 😂
Gülşen ve Ozan tabi
Yani secim olsun diye gulsenin sarkisi dedim ama eski sarkidir kenan dogulu cok daha iyi soyluyordu muzik olarakta cok olmamis bu versiyon. Bu sarkiyi yine kenan acip dinlerim
Merakla bekleyen mi varmış a, m, k
Gülşen yine yapmış yapacağını.
Ritmimi hoşuma gidiyor
İkisini de dinlemedim
Dinlemedim, dinlemem de
Hic birini begenmedim
Hande Yener- iyi ya
Diğeri berbat.
Sevmiyom bunları
İkisini de dinlemedim. Bir bakarım
Hiç birini dinlemedim desem?
Hande Yener daha klas
Henüz ikisinide dinlemedim
Hande Yener-İyi ya.
Gülşeni artık beğenmiyorum
Ikisinide dinlemedim
Hande Yener'in şarkısı daha güzel
ikiside kotu
Gülşen tabiki
Pop şarkıları benlik değil.:)
Hiçbirini
hande yener iyi bence
Hoşuma gidiyor.
Hande yener iyi ya
ikiside kötü
Dinlemiyor um
gülşen best
B şıkkı
Hiçbiri desem
Henüz dinlemedim
Gülşen iyidir
İkisi de iyi ya
hiçbiri
İkiside Berbat
Hande iyi ya güzel