Merhabalar Herkese 🎧
Yener Çevik'in çocuk şarkısı beni her dinlediğimde bir şekilde hüzünlendiryor.
"Nedensiz yere, gül biraz çocuk
Kısa hayat zaman, gül biraz
Büyüyünce kalcak yük miras
Yalan da olsa sen gel, gül biraz"
Merhabalar Herkese 🎧
Yener Çevik'in çocuk şarkısı beni her dinlediğimde bir şekilde hüzünlendiryor.
"Nedensiz yere, gül biraz çocuk
Kısa hayat zaman, gül biraz
Büyüyünce kalcak yük miras
Yalan da olsa sen gel, gül biraz"
Hatırlar mısın bilmem
Yıllar geçti üstünden
Yağmurlu bir akşamdı
Söyledim sevgimi ben
Belki yağmurdu bilmem
Süzülen gözlerinden
Utanmış kızarmıştın
Kaçmıştın gözlerimden
Yarınlar yarınlar bizim demiştin
Yarınlar yarınlar bizim demiştin
Yazık oldu yarınlara
Avunurum anılarla
Hani nerde ümitlerim
Hepsi sanki bir rüya
Hani biz bir bütündük
Su ile toprak gibi
Döküldük dile düştük
Bir solmuş yaprak gibi
Tanrıdan dileğim bu
Sevenler sevilenler
Yarını bekleyenler
Olmasın bizim gibi
Yarınlar yarınlar bizim demiştin
Yarınlar yarınlar bizim demiştin
Yazık oldu yarınlara
Avunurum anılarla
Hani nerde ümitlerim
Hepsi sanki bir rüya
Kırlangıç olamam ben
Geri dönmemeyi beceremem
Kırılır kanadım yükümden
Karadır hayatım geceden
Kırılır kanadım yükümden
Karadır hayatım geceden
Kalsaydın öylece baki
Masamda bir sürü saki
Mutsuzlar kentinin sakinlerinde
Misafirim inan ki
Her şeye katlanırım ta ki
Yokluğuna dayanamam lakin
Bir yolu olmalı bulun onu bana
Ben onsuz yaşayamam ki
Şu an dilerken kedimi zor tutuyorum yoksa hüngür hüngür ağlatıyor. Bazen açar ağlaya ağlaya dinlerim. Terapi gibi oluyor be...
ilhan iremin yazık oldu yarınlara
Cevap
5Cevap
şarkı değilde ilahi var..
Bu şarkıyla özel bir anım olmamasına rağmen her dinlediğimde garip bir şekilde çok duygulanıyorum
Evet Neşet Ertaş'ı bir iki şarkısı sağlam dokunuyor ☺️
Var... hem de çoook. Şarkıların da duyguları olduğu gerçeğini kimse inkar etmemeli.
Sevda yüklü kervanlar
Bebegim
Bir anka kuşu
Müslüm Gürses seneler, sen yoksun diye, göçmen kuşlar, son dilek
Kibariye -annem
Bu rüya benim /gazapizm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?