
sonunda hayallerime kavuşuyorum ve müzik kariyerime başlıyorum <3 barda şarkı söyleyeceğim hem de güzel bir yer. elbisem ok mu sizce

sonunda hayallerime kavuşuyorum ve müzik kariyerime başlıyorum <3 barda şarkı söyleyeceğim hem de güzel bir yer. elbisem ok mu sizce
Başta umarım her şey dilediğiniz umduğunuz gibi gerçekleşir vede başarılar diliyorum, Allah muffak etsin Şayet yazlık bir yerde sahneye çıkıyorsanız bu kıyafet gayet normal, yok kapalı bir alanda sahne alacaksanız daha değişik bir kıyafet seçebilirsiniz.
açık alanda bar
Allah işinizi rast getirsin ilk önce. Yeni işinizde meslek hayatınızda başarılar diliyorum. Bir barda şarkı söyleyeceğinizi belirtmişsiniz fakat ne tarz bir şarkı söyleyeceğinizi belirtmemişsiniz. Kombiniz ile ilgili yorum yapabilmek için buna ihtiyaç vardı aslında. Bu kombinle bir rock Bir jazz söyleyemezsiniz. Sanat müziği , alaturka olan her şey, türkü için uygun diye düşünüyorum. Pop rock jazz metal hiphop slow yerli ve yabancı bu kombin ile söylenmez
Vücut porsiyonuna uygun olmayan bir elbise. Göğüsleri olduğundan daha büyük göstermiş. Kot pantolon, üstüne de güzel bir büstiyer ya da krop, ayakkabı olarak da stiletto ve ya sandalet artık hangisi uygun olursa tercih edebilirsin. Kendini daha rahat hissedeceğine eminim. Hem şık hem de rahat olmuş olacak 🙃
teşekkürler <3
Tercih ettiğin kıyafet daha çok Alaçatı gibi tatil beldelerinde sahil kenarında gezmeye, vakit geçirmeye yemek yemek gibi temalara daha uygun bana göre. Daha sade ama şık zarif bir kıyafet tercih edebilirsin.
teşekkürler <3
Rica ederim.
Cevap
120Cevap
Bu elbise sahneye uygun değil. Hele bar ortamına hiç uygun değil. Havalı hiç değil zaten. Daha çekici bir elbise giymelisin, tek renk falan. Siyah ya da canlı bir renk. Üzerine biraz oturan böyle, bu hiç olmaz ya. Bu bildiğin bayram gezmesinde akrabalarına misafirliğe gitme elbisesi.


Bu tür kıyafetler giyilebilir hem şık hemde rahat hissedersin.
Üzerindeki pek uygun degil🌱
https://www.hizliresim.com/3j1jams farklı olup tarz oluşturmak istersen şu kombin olabilir. Ya da ışıltılı payetli sırt dekolteli mini bir giysi dore ve gümüş renginde altına ince bağl şık topuklu bir ayakkabı. Başarılar 🎉
Bu kıyafet uygun değil. Sen sahil de yazlikcilar gibi sahil boyu gece gezmesine çıkmış gibi havan var😂😂😂ne tarz soyleyeceksen ona göre giymelisin. yani bu olur diyebilmek icin senin yapmis olduğun muzik cok önemli. Bar diyorsun birde yani. deri meri az dekolte ve seks olmali... bar sa pavyon, gazino ve fasil daha farklı kombin içerir
Öncelikle kızlar soruyorun seni yeni bir yıldızımız doğuyor üst bildiriminden geldim.
Bence gayet tatlı bir kıyafet ama bir bar için uygun değil bence mekanı önceden biliyorsan orası ile uygun giyinmek ufak tefek parçalarla tarz yaratmalisin
utangaç bir insanım çok seksi giyinmek istemedim :(
Yok hayır ben seksi giyin demedim zaten. Bende utangacimdir ayrica.
Sadece barın renkleri ile uyumlu giyinip ilk etapta kendinden küçük parçalar katabilirsin dedim. Sevildikce özüne donersin. Bence elinden çok güzel sana da yakismis hatta dur aklıma bir şey geldi
Saçlarını kıvır kivir yapıp yan kısmını tel toka ile tutursan saçlar kazinik gibi hatta örgü bile olur diğer taraf açık mı kalsa.
Kıyafetine ve ortama uygun yazlık bir ceket ve ayakkabı ile bence çok cool olursun.
Daha sağlam kombinini tercih etmelisin. Fena değil ama..
nasıl bişi
peki renk ne olsun
Ya çok tatlı bir elbise ama sahne için fazla cici kaçmaz mı? Biraz daha gösterişli giyinsen şahane olur. <3
teşekkürler <3
Öncelikle seni çok tebrik ederimm. Elbisede çok tatlı ve sana çok yakışmış ama barda şarkı söylerken giyilir mi bilemedim. Başka bir seçenek varsa onu giysen daha iyi gibi. İlk gün için iyi şanslarr 🤗🤗
Söyleyeceğin bar a göre değişir. Daha yemekli sıcak ortamlı barlardansa güzel. Yine de karanlıkta daha kendini belli eden sert renkler kullanmanı tercih ederim. Çok syumuşak renkleri var. Bazı alkol kafalar seni çıplak bile görebilir -_-
açık hava için evet ama daha çok yazlık mekanda akşam gezmesi gibi bir hava var. sahne kıyafeti giyenlerin daha parlak materyaller ya da düze ise dikkat çekici modeller taşıması iyi olabilir. günlük şık giyim ile karıştırtılmamalı.
Herkesin görüşü farkli net birsey almazsin burada Ama Daha iyi bir kiyafet olabilir bu kiyafeti topuklularla ve takilarla ağirlastirabilirsin biraz Ama güzel yani fena değil
teşekkürler <3
Ne demek canım başarılar dilerim✨☺️
Çook korkunç bi elbise yakışmamış sanada biraz kilon var. Ayrıca göğüslerinde düşük duruyor.
Sahilde dışarda cıvıl cıvıl giyilecek bi elbise o.
Daha seksi gösterişli kaliteli bişeyler giy bence
nasıl bir şey giyeceğim ki :(
Daha gösterişli bşylerin yok mu canım
vücudum pek güzel değil, çekiniyorum
Çekinme özgüvenli ol. Kötü durmuyor fiziğin. 2 hafta önce bi kız gördüm baya kiloluydu crop giymiş. 100 kilo vardır kız.
Sen gayet iyisin takılma.
ilgin için çok teşekkürler <3
Rica ederim canım. Hayallerinin peşinden gitmen çook hoş. Allah yolunu açık etsin canım.
utanırım :(
Utanacak ne var kız sendee 😄
Yani güzel. Ama kimin beğenip beğenmediği mühim değil sen beğendi isen gerisi boş. Ama güzel.
teşekkürler <3
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun ne mutlu sana. Şahsen bu tarz elbiseler pek uygun değil barda şarkı söylemek için lakin fena değil sen beğendiysen güzeldir
Bu çok yakışmış sana ama Bence başka bir şey giyersen daha da seni güzel gösterip sahne sanatçısı gibi göstereceğini düşünüyorum
ne giysem
açık bir mekan, yaz bölgesi dizaynı var
Dindar bar mı knk sjsjsjsj barda genelden siyah ve cezbedici ilgi çeken şeyler tercih edilirk bide çok sade ve naif duruyor.
hayır çok güzel bir yer
Hayır olmamış dinleyici gibisin ve elbise ya çok büyük ya çok vasat çok kötü görünüyor bu arada başarılar diliyorum 💐
nasıl bişi giysem
Bu elbise kötü inan bir fikrim yok ama daha güzel bişey seçmelisin
tamam teşekkürler
Başarılar dilerim 💐
ilgin için çok teşekkürler <3
Sanatçı saygı ve ilgiyi hak eder 💐
Olmamış şarkı soyleyen arkadaşlarim var yani onlar genelde salaş gomlek pantolon şort falan giyinip geçiyor
şort olur mu gerçekten
Normal kot pantolon sort giyip gidiyorlar uzun zamandır cluplerde söyluyorlar yani bir kere bile boyle giyindiklerini görmedim
Çok kötü… sahne kıyafeti değil plaja gidecek gibi bir havan var…
of ya
Sahne kıyafeti için çok sade.. Sahil kasabasında bir sandeletle, bara, kafeye, restorana gitmeye daha uygun
Bar için uygun değil daha çok gündelik gibi duruyor
gerçekten mi
Gazinoda assolist değilsin sonuçta. Nasıl rahatsan nasıl iyi hissediyosan enerjin de o kdr güzel olur. Ayrıca, şıksın.. 😊 İyi eğlenceler
İnsan hissettiği gibidir, Sen iyi hisset, mükemmelim de gerisini düşünme, bol şanslar diliyorum 👍
Çok günlük olmuş sanki...
Çıkacağın yerin adresini ver de bari bir gün seni dinlemeye gelelim, hem destek oluruz...
Elbisen güzel günlük hayatta vs. Giyebilirsin ama bar da ve özellikle akşam saati için pek uygun değil gibi.
elbise guzel, şarki tarzina da bagli ama daha duru daha sade olsa guzel olurdu sanki
teşekkürler <3
çok iyisin <3
Sahne için uygun bir kombin değil. Başka bir kombin denemelisin
mesela ne
Salaş giyim olmaz bu tür yerler için daha göze hitap eden şeyler giyinilmeli
mesela nasıl bişi
Benm takıldığım yerde salaşın aksine daha dar kıyafetler giyiliyor (Eskişehir-222 veya barlar)
Sanki cok salas gibi geldi bana biraz daha siyah daha dokumlu bisey tercih edebilirsin sanki
teşekkürler <3
Evet ama vantilatör alsan daha havalı olabilir benden sana tavsiye
neden
Yemege gider gibi olmus ne tur soyleyeceksin
pop
Bu daha cok slov tarsi icin uygun biraz orta serlikte giyin Bence ama olmaz da degil buda iyi * ilk gorunum onemli o sahneyi titretmelisin sensin giyimin bu Ben burdayim demiyor anladin sanirim 😃
Fazla renkli enerjik geldi bana, enerji dolu şarkılarla neşe saçarak uyumlu olur bence.
ben de öyle düşündüm teşekkürler <3
İyi duruyor ama kızlar daha iyi anlar, ben sadece başarılar diliyorum bahtın açık olsun
teşekkürler <3
Sahne icn daha iddiali olmalı bnc kıyafet dekolte veya mini demiyorum bu elbise sıradan kaçmış biraz
teşekkürler <3
Uygun olmamış bence, daha farklı bi kombin yapabilirsin
nasıl bişi
Nasıl bir şey bilmiyorum ama çiçekli böcekli olmayan şeyler daha düz şeyler olabilir şortlu falan da kombin yapabilirsin
Ben beğenmedim biraz daha hareketli ve güzel bir şey giyebilirsin bence
ne mesela
Daha farklı olsa iyi olur bu basit olmuş beache gider gibi
ne giysem
Hayır olmamış daha ışıltılı dikkat çeken bir elbise olabilir
okeydir
Güzel soldaki fotoğrafta göğüsler bir tık büyük durmuş sadece , fotoğraftan kaynaklanıyor olabilir
teşekkürler <3
bununla çıkma sakin bende sahne yapıyorum ama bu kıyafet nakavt
ne giysem
Şey bahar şenliği konseri gibi olmuş
. daha sade parıltılı bir elbise seçebilirsiniz
teşekkürler <3
Sahne için biraz fazla cici ama güzel elbise, bol şans 🥳
Bu elbise sahne elbisesi değil daha sade şık bişey seçmelisin günlük duruyor bu
Şıkır şıkır olmuşun hayallerinin peşinde koşmaya devam et. Müzik kariyerinde başarılar. İzmir civarı sahne alıyosan mekanı yaz gelip dinleyeyim.
teşekkürler <3
Bence değiştir parlak bir şeyler giy benden sana öneri bu olmamış
Bence koyu bir renk tercih etmelisin, çok salaş bir model olmuş ve ayrıca başarılar dilerim
Elbisen güzel sana da yakışmış ama bara uygun olduğunu pek düşünmüyorum
Akşama ve sahneye uygun değil
İşin hayırlı olsun..
Bu ne çok basit daha alımlı göstericek bir elbise yok mu
Sesin mükemmel ise hiçbir önemi yok.
Orta dereceyse biraz daha şık giyilebilirsin
Çok güzel görünüyorsun. Bu bar neredeymis dinlemeye geleyim
Güzel ya, sonuçta gazinoda çıkmayacaksın, bar yani ve yaz konsepti. İyidir.
Hayır prenses.. plaja gıder gıbı gıyınmış olursun...
Bar için basit. Biraz daha cesur veya cüretkar giyinebilirsin.
Neden insanlar bu kadar kırıcı konuşmuş iğrenç falan demiş neyse kuzu bu elbise bar için pek uygun değil açıkçası daha çok ben buradayım diyen zarif bir şey giyebilirsin ve daha düz böyle renkli değil kilona dikkat ederek şık bir şeyler bulabilirsin ki halbuki o kadar kilolu değilsin iç çamaşırını da destekli veys toparlayıcı kullanırsan çok daha güzel olur
Umarım güzel geçer fakat elbise hiç olmamış.
Çok renkli, sahnede tek renk bişeyler seçmeye bak. Göz yorma, dikkatler sesinde, performansında olsun.. ister istemez göz alacak renkler seçtiğin.
Canlı müzik için pek uygun değil gibi ama yine de yakışmış üzerine, kariyerinde de başarılar dilerim umarım istediğin ne varsa o gerçekleşir😇
Güzel kombin kanka 👌🏻
teşekkürler <3
Açık hava barıysa uygun. Ama kapalıysa daha koyu gecelik bişey secmelisin. Başarılar
açık mekan evet
Uygundur o zaman
teşekkürler <3
Rica ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?