
Beyaz ayakkabı ile kombinleyeceğim. Bir de ilk defa sevgilimle canlı müzik etkinliğine katılıyorum, şık giyin dedi sevgilim..

Beyaz ayakkabı ile kombinleyeceğim. Bir de ilk defa sevgilimle canlı müzik etkinliğine katılıyorum, şık giyin dedi sevgilim..
Kıyafetiniz gayet güzel gayet ideal altına beyaz ayakkabıda uygundur. Fakat sevgilinizin şık giyin demesi biraz beni rahatsız etti. Bu sizin yerine göre davranmadığınız endişesi nedir ya? Çok şık giyindirmek istiyorsa tutar elinizden ünlü bir mağazaya götürür orada profesyonel bir satıcıdan fikir desteği alarak size kombin düzer. Nacizane fikrim Bir daha size böyle bir şey söylediğinde çok şık giyinmemi istiyorsan beni bir mağazaya götür en iyi kıyafetlerle sen de ona öyle bedavadan emir verme istersen deyin.
Güzel evet ama gittiğin mekanda önemli. Sıradan bir yer için bana göre fazla iddialı bir kıyafet gibi. Senin içine sindiyse sorun yok. Keyifli eğlenceler diliyorum sana.
Yok hiç şık değilsin avam biraz düğün ya da mezuniyet elbisesi gibi eski tarz. Beyaz ayakkabı kırmızı elbise nedir? Yok bacım yok canlı müzik bu biraz fresh bseyler giy böyle düğüne gider gibi giyinmene gerek yok.
ne giyeceğim peki
Bebeğim etek giy ne bileyim kot pantalon topuklu ayakkabı bile daha hoş durur. Yaşına göre olsun seçtiğin şeyler. Cool görünürsün öbür türlü avam duruyor. Zaten güzelsin belli. Spor giyinmekten çekinme.
Elbise güzel de düğün için bu elbise. Canlı müzik için abartı olmuş. Ayrıca sevgilin, bence seni sen olduğun için beğenmeli. Böyle erkeklere kıl oluyorum. Sanki kendileri Brad Pitt. 😂
Cevap
44Cevap
Bence güzel
Gayet şık ve güzel olmuşsun. Buradaki yorumların hepsine aldırma millet sanki kendi her gün şıkır şıkır giyiniyormuş gibi yorum yapıyor. Canlı müzik için de hem abartı değil hem de hoş
çok teşekkürler :)
Güzel ama sevgilinin uslubu gıcıgıma gitti sen zaten nasil giyinmen gerektigini bilirsin bence bu adamla oldugun icin ilişkini bi gözden geçir 🧐😶
Hiç uygun değil mezuniyet balosuna mı gidicen bu ne
e ne giyeyim
Daha uzun ve şık bir şey giyin tulum olabilir mesela
Böyle kısa dekolteli tek parçadan ziyade güzel bi kombin yap
Kırmızılar içinde çok şık olmuşsun. Hem cezbeditto hem seksiletta.
çok teşekkürler :)
Elbise güzel sana da çok yakışmış ama beyaz ayakkabı olur mu bilmiyorum açıkçası
ne renk olur
Gece müzikli bir ortam için gayet güzel olmuş
çok teşekkürler :)
Ahh fenaa olmuşsun kıskanmazsa sevgilin bence seksi bişe olmuşsun
teşekkür ederim :)
@Nadya9797 zaten zengin birnhayal dünyam var.
sanane ya kısalığından
@Nadya9797 kısalıpı gayet yerinde bence. Sadecw oturduğunda ne kadar kısalığını merak ettim, bu denli birbirinize düşmenize gerek yok yani
Fazla abartılı bune giyinmeyi bile bilmiyorsunuz valla mini şık bir elbise giyebilirsin normal
her mini güzel mi oluyo
Minyonsun ya yakışır sana
çok teşekkürler :)
Rica ederim küçük hanım
Dekolte olarak sorun yokta elbise bana avam geldi.
e ne giysem
Şıklık bu oluyorsa daha açık bir şey mekana daha uygun olur
beyaz ayakkabı ile o renk gayet uyumsuz olur fazla kontrast
hmm öyle mi diyrsun
Elbise güzel ama biraz uzun sanırım modeline göre. Az daha kısa olsa tam olur gibi.
teşekkür ederim :)
Rica ederim :)
Harika olursun. Ama gideceğiniz mekan eğer bir türlü bar ise cok rahat edemezsin
teşekkür ederim :)
Mekana bağlı şık giyin dediyse sorun olmaz diye düşünüyorum 🙃 iyi eğlenceler
teşekkür ederim :)
Gayet uygun gece de güzel bir seks ile kapanır mis gibi olur
kıyafet güzel. müzik sonrası planınız var mı
bu fazla abiye olmus varsa kalem elbise secebilirsin
Kaç gündür aynı kişi bu soruları soruyor bu nasıl fantezi ya 🤣
Gayet güzel, sen burdakilere bakma kompleks fışkırıyor hepsinden
Buda guzel ama fazla rukus durabilirsin mekan isiginda guzel durmak istiyorsa duz sirt açik bir dekolte olur ama bukadar karisik bir elbise riskli derim beyaz ayakabi fikride cok iyi gelmedi kulaga
çok teşekkürler :)
Uygundur giyebilirsin 👌🏻
teşekkür ederim :)
canlı müzik için fazla abartı. tabi canlı müzik 5 yıldzlı bir mekanda değilse
şık bir mekan
Önden görmedik lan ne bilelim adam akıllı resim ekler insan
Bence çok abartı olmuş daha sade ve şık bir şeyler giyebilirsin
çok teşekkürler :)
şık bi yer ise gayet güzel olmuş ben böyle elbiselere maşa yapılmış açık saçları çok yakıştırıyorum
teşekkür ederim :)
Arkasi cok acik canli müzik için saclarini arkaya atarsan daha iyi durur elbisen guxel
teşekkür ederim :)
Düğüne gider gibi neden
abartı mı
Canlı müzik için evet
Cafeye böyle gitme göze batarsın yoksa çok güzel olmuşunuz çok şık kıyafet
Ordanda Otele Geciceksiniz Galiba
ne ayıp
Şık giyen diyen biriyle atışırım net
neden ki
İlk defa canlı müziğe gidiyorsunuz çünkü. Şık giyin demek ona düşmez.
kötü olmayayım diyedir
Seni beğeniyorsam nasıl göründüğün benim için önemli başkası için değil ama sen bilirsin yine de :)
Çok şık görünüyor sun
teşekkür ederim :)
Pavyon karısına benzedin
çok kabasınız
Ama fotoğraf öyle görünüyor 🙄
Şık giyin demiş düğünlük giyin dememiş
olmamış mı ya
Ben beğenmedim elbiseni.
neden
Şu alt kısmı daha az kabarık omsa daha şık olurmuş.
Güzel ama canlı müzik için biraz fazla gibi
teşekkür ederim :)
daha çok düğün doğum günü vs tarzında..
of ya
Daha sade giyin..
tamam
kolay gelsin
Arkasi çok açık saçlarını açık bırak
tamamdır teşekkürler
Şık bir mekan ise güzel olabilir.
teşekkür ederim :)
Kıyafet güzelde bana göre çok açık
teşekkür ederim :)
Rahatsız olmuyorsan giy. Fazla geldi ama
sadece kırmızı bir elbise
Bence çok güzel olmuşsun 🙂
Mekan çıkışı nikah masasına oturun
Giyinmesen daha hoş olur
Canlı müzik için abartı
çok şık bence olur iyi eğlenceler
senle millete hava atacak sanırım, şık giyin nedir
Kons olarak mı gidiyorsun
Pavyona mı
Babhsoapskdğağdpspv
hiç komik değil
Yoo komik
Verdiğin poza bak
Rahatsız etici
niye ki
Canlı müzik için şıklık değilde abartı gibi daha rahat giyinsen iyi olurdu elbise biraz rahatsız etti açıklık vs değil
e ne giyeyim o zaman
Onu ben bilemem erkek arkadaşın var 🤐
Güzel bence
ay gerçekten mi <3
Evet💕
teşekkür ederim :)
Çok abartı
niye ya
Manitin olmak isterdim
Güzel bence
teşekkür ederim :)
Rica ederim
gece klübü için evet
teşekkür ederim :)
Paylaşımların en güzeli. Çok tatlısın bebeğim
teşekkür ederim :)
Harika görünüyor
teşekkür ederim :)
Abartmissin
ne giysem
Çok güzel olmuş iyi eğlenmeler.
teşekkür ederim :)
Çok şık duruyor
abartı olmaz dimi
Canlı müzik mekanı dedim çok merdiveniyle bir yer değildir o zaman şık bşr mekanda abartı olmaz
teşekkür ederim :)
Rica ederim
Bence yakışmış
Halay başı için ideal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?