
Arkadaşlar inanmıyor olabilirsiniz ama erkek arkadaşıma teklifi ben edeceğim. Ona kalsa yıllar boyu bekar takılacağız, ortam hazırlıcam arkadaşları çağırcam. şarkı önerceniz mi bana

Arkadaşlar inanmıyor olabilirsiniz ama erkek arkadaşıma teklifi ben edeceğim. Ona kalsa yıllar boyu bekar takılacağız, ortam hazırlıcam arkadaşları çağırcam. şarkı önerceniz mi bana
Raviş~ güzel kadın 🥰❤ biri bana bu şarkıyla evlenme teklifi etse kabul ederdim skskk
Kanki erkege ediceksin ama yok yani aklima bi sarki gelmiyo ters oluyo ama komik bi sekilde et bari ben olsaydim korku evine gotururdüm orada bi supriz hazırlardim en son bi bomba sesi gibi bisey patlardi boyle afişte "benimle evlen goca oğlan" yazardi yani maksatim yine ona evlenmek istedigimizi hatirlatmak olurdu en azindan cok bi sey yapmayip komik bi ani olarak kalırdı bi odunla beraber deilsen bunun ustune guzel romantik bi evlilik teklifi alirsin
ay eğlenceli olur gerçekten
Soru trol bence. Bizim türk kızlarımız böyle şeyler yapmaz. Gerçekse çok üzülürsün red yersen adamın yapması gereken şeyi elinden alıyorsun hoş değil bu. Şarkı olarak da İrem Derici kalbimin tek sahibine şarkısı iyi olur. Ama soru trol.
hayır gerçekten etmek istiyorum, o çok korkuyor
Umarım sonum böyle olmaz dikkat et hayır diyebilir bazı erkekler için evlilik çok zor olur. Şarkı da Sıla sevişme den uyumayalım evlilik için en gerçekçi şarkı olabilir kırılıp dökülelim ama sevişmeden uyumayalım diyo evlilik de öyle aslında
Eğer Sesine Güveniyorsan Senin Ona Bir Şarkı Söylersen Daha İyi Olur
1) Eda Baba her şey Seninle Güzel
2) Özdemir Erdoğan Pervane
3) Tarkan Beni Çok Sev
4) Sena Fikrimin İnce Gülü
çok teşekkürler
Cevap
78Cevap
Nedense aklıma çok eski bir şarkı geldi. Şarkı eski olsa da hala muhteşem. Umarım her şey gönlünce olur. 🙂
https://www.youtube.com/embed/fDW-wxJ_WMoçok teşekkürler
Evet bu şarkı çok güzelmiş. Ben de eskileri daha çok seviyorum daha anlamlılar bence
Evlilik teklifi için bundan daha güzel bir şarkı düşünemiyorum.
Ömrümü seni sevmeye adamak istiyorum
https://www.youtube.com/embed/CP6LQjJo7eYçok teşekkürler
rica ederim kötü yorum yazanları takma💞
@duygusayar Soru sahibine mi, bana mı söyledin bunu?
şeyy
bana da tesekkur ederim yazmıs ben ona yazcaktım ama yanlıslıkla buraya gitmis yorum.. kusura bakma🥹
tebrikler
Bir kavga nasıl da hoyrat
Savaşırken, savrulurken büyüttü hayat
Ben sensiz yapayalnızdım
Suyum oldu, aşım oldu ama aşksızdım
Bir vurgundu geçtiğim yollar
Düşe kalka yaşanırmış, öğretir yıllar
Ben sensiz her şeye sustum
Koca dünya dönüyordu
İçinde yoktum
Sevdanı bulmak yıllar sürdü
Hoş geldin gönlüme kaderim güldü
Tut elimden beni çok sev
Kimseye verme
Seveceksen ömürlük sev
Bir günlük sevme
İyi günde kötü günde
Sakla göğsünde
Sen bu kalbe iyi geldin
Benden hiç gitme
Bir sabahsız geceydi ruhum
Gün misali gözlerinde güneşi buldum
Bir dertli rüzgardım, estim
Umudum sen, huzurum sen
Yeniden doğdum
çok teşekkürler
Bence evlilik teklifini siz etmeyin. Etmesi gereken o. Sevdiği kadın için mücadele etmesi lazım. Siz ona mücadele edecek alan bırakmazsanız erkek takılmaya devam edecektir. Hayatta denge çok önemli. İkili ilişkilerde vazgeçilmez kadın olmanın sınırları çizmek sizi onun gözünde değerli yapacaktır. O yüzden dediklerime dikkat edip beklerseniz o teklif kendiliğinden gelecektir. Siz de o an prenses gibi hissetmek istemez misin sizin için çabalayan bir adam.. Ben evlilik teklifi çok sık alan bir kadın olarak tavsiyelerimi paylaşmak istedim sizinle. Tabi gerisi size ve kalbinize bağlı bir şey mutluluklar diliyorum ❤️🌺
Çoğu insanın düşüncesinin aksine, yaptığın cesurca ve özgüvenli bir hareket, egosu tavan yapan kızlardan olmaman beni mutlu etti. Ayrıca evlilik teklifinin sadece erkeklerin yapması gerektiği toplumun kabul ettiği saçmalıklardan yalnızca bir tanesi, Biri ile gelecek kurmak istemenin cinsiyeti olamaz.
çok teşekkürler
bu siteye bak canısı
Özdemir Erdoğan – Bana Ellerini Ver
Sezen Aksu - Kutlama
Teoman – Sevdim Seni Bir Kere
Bülent Ortaçgil- Sensiz Olmaz
Ferhat Göçer – Cennet
Hakan Altun - Teklif Ediyorum
Özcan Deniz – Teklif
Rafet El Roman- Ömrümün Sahibi
Mustafa Ceceli – İyi ki Hayatımdasın
Kayahan & İpek Acar – Seninle Her Şeye Varım Ben
Ayla Çelik – Bağdat
Mustafa Ceceli – Hastalıkta Sağlıkta
İrem Derici - Kalbimin Tek Sahibine
Sinan Akçıl & Burcu Güneş - Seni Bir Tek
Tarkan - Tarkan
Selami Şahin - Ben Hala Deliyim Hala Sevdalı
Yalın-Hele Bi Başla
İrem Derici-Hadi Gel
Suat Suna-Seni Buldum
Erkan Güleryüz-Hoş Geldin
Tarkan -Beni Çok Sev
Sertab Erener-Aşk
Kıraç - Endamın Yeter
Duman - Senden Daha Güzel
Pinhani - Beni Sen İnandır
Cem Adrian - Ben Seni Çok Sevdim
Şebnem Ferah - Sil Baştan
ya çok güzel öneriler
teşekkürler mutluluklar umarım EVET der
Hayatım işine karışmak gibi olmasın ama bence etme. Evlilik konusunda şöyle bir şey var. Kim ne derse desin kadınlar erkeklere göre bir tık daha hevesli oluyo. Hiç istemeyen bir kadın bile istemeyen erkeğe göre daha çok ister. Teklifi erkek etmeli. Erkek ne zaman evlenmek istedi, o zaman evlilik işi tam rayına oturur diye düşünüyorum açıkçası.
Sana yapma diyeceğim evet her şey gibi bu da normal belki ama hayır.
Zaten bir erkek evlenmek istese ve seninde yorumlarda dediğin gibi seni gerçekten seviyorsa hiç beklemez eder sana düşmez , gerek kalmaz yani.
Umarım soru troll değildir herkes ciddi ciddi cvp vermiş 😂
sadece korkuyor o yüzden etmiyor :(
Yapma be gözünü seveyim. Eğer bir erkek buna hazır değilse ya da istemiyorsa onu böyle bir durumun içine sokmak onda şok etkisi yaratabilir ve seninle ileride evlenmek istese bile bundan vazgeçebilir. Tabi yapmak istiyorsan yaparsın buna lafımız yok lakin çok üzüleceğinden korkuyorum.
Belliki yıllardır sevgilisiniz ve bu yüzden "ona kalsa yıllarca bekar takılacağız" diyebiliyorsun. Yıllarca sevgili olup bu zamana kadar evlilik teklifi etmeyen erkeğin ciddi niyette olmadığını düşünürdüm ben. Ya da tam tersi daha çok yenisiniz ve sen; ya başkasını bulamazsam da bekar kalırsam duygusuyla elindekini kaçırmamak için atlıyorsun. Şahsen ben teklif etmezdim. Ama bu benim, sen sensin. Hakkında hayırlısı olsun
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Başarılar.. Alın birbirinizi.. 🍀🍀🧚🧚
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
çok teşekkürler
Kutsi - ilanı aşk ediyorum
Şarkısı tam böyle günler için yazılmış
Sakin yapma kabul etmez bence sakin yanı ben evlilik düşünmeyen birine evlilik konusu actım hep geçiştiriyordu düşünmüyordu nerdeyse ben teklif ettim şimdi ayriyiz sakin yapma sana tavsiyem nolur istersen yorumun altına yaz açıklarım
Sonuna kadar haklısın. Bence troll soru
ettin diye mi ayrısınız :(
Vay be, insanlar gerçekten başkalarının ne düşündüğünü umursamayıp kendi hayatlarını yaşamaya başlamışlar. Kadınların evlenme teklif etmesi gayet güzel bence. Kötü yorumlar yapanlar zaten mağaradan çıkmıştır.
Umarım mutlu olursunuz ❤
Bunu dinleyip git Brad Pitt bile evet der
çok teşekkürler
https://youtu. be/mTZRQltuHRc
Ben sana cok guzel bi sarki onercem simdi
Cem Adrian - Ben seni çok sevdim
Bu arada inşallah kabul eder. Çok mutlu olun 🎉👏 Gelişmelerden mutlaka haberdar et :))
teşekkür ederim :) muhakkak ederim
şarkı önermeyeceğim yapacağın şeyi de erkek işi kendini ucuzlatmak olarak görmüyorum sevdiğin bir insanla hayatını birleştirmek istiyorsan bunu teklif etmen kadar normal bir şey yok fakat erkekler olaya böyle bakıp böyle yaklaşmıyor o teklifi ettiğinde ya reddedilirsin ya da bu adım senden geldiği için sevgini sonuna kadar kullanarak seni üzer o yüzden dikkatli olmanı öneririm.
Ebru yaşarın seni anannn benim için doğurmuş şarkısıyla o klipteki gibi dans ederek yürümeye başla seninkisine doğru 😀
valla şahane öneri
Bence arkadaşlarını çağırma ya olumsuz olursa ucunda rezil olmak var. Hem bence baş başa daha samimi olmaz mı.
haklısın sanırım
Ah bu eşek kafalı erkekler. Ah bu değer bilmeyen erkekler. Yav arkadaşlar hemcinslerim üzmeyin böyle kızları :)
Nikah masasına oturduk işte dı rı rım :D
Bana teklif edildi gayet normal bir durum kızlar garipsemiş
Evlensem hiç şarkı falan çalmam sanırım klasik müzik veya etnik enstrümantal
o yüzden aklıma bir şey gelmedi
mutlu olun
Teklif ediyooorummm benimle evlenirmisiiin
https://www.youtube.com/embed/ZCUopF3PWXUTeklif ediyooooruuuuum benimle evlenir miisiiiiiin
Çok düşündüüüüm son kararım kendimden eminiiiim
Gel evet dee mutlu olalıııım
Bunu aç lsmsldmdldöld hem tatlı hem komik olur
teşekkür ederim :)
Başarılarr. Ne zaman edeceksin belli oldu mu
Teklifi yalnız etmen daha uygun olmaz mı? Yani reddeder ise sizin için arkadaşlarınızın yanında sorun olmaz mı.
haklısın sanırım
reddetcek anlaşılan büyük ihtimal yoksa evlilik isteyen erkek bundan bahseder benim sevgilim daha ilişkinin 6. ayında evlenmek istediğini söylemişti
benimki niye söylemiyor ya
ciddi olmayabilir ailesiylr tanıştırdı mı
Bu güzel bence
çok teşekkürler
Bu yasalarla evlenen adam ya cahildir (başına neler gelebileceğini bilmez) ya da ayarları bozulmuştur.
Kadın teklif etmez etmemeli. Amerika da bile olsan etmemeli özellikle Türkiye de erkek seni cebinde görur anlasamazsan kavga edersen yüzüne vurur zaten sen teklif etmedin mi der. O peşinden koşacak
ama etmiyor :(
O zaman açık açık söyle ben ciddi düşünüyorum evleneceğim bir adamla gezmek isterim senden şimdiye kadar bekledim ama bir adım bile atmadın şayet öyle bir niyetin yoksa yolun açık olsun de
Böyle diyeceksin ama teklif etmeyeceksin
Gelecek görmedigim adamla daha fazla vakit kaybedemem diyeceksin
Kadınlık gururu: e ben kalkayım o zaman
Dişil enerji: bana da musade
👏
ay ne alaka illa erkek mi teklif edecek
Alakasını tekliften sonra adamın sana davranışından anlayacaksın. Şimdi ben ne desem yetersiz. Bu arada dişil enerji konusunu bi araştır derim.
Büyük ihtimalle hayal kırıklığına uğrayabilirsin
Neden diye soracak olursanız bugüne evlenme teklifi etmeyen bir erkek gelecek olan teklife de sıcak bakmayacaktır
Aynı fikirdeyim
Teşekkür ederim.
Umarım üzülmez
Bu Dünya hiç bir kadının ve kızın üzülmesini istemem onlar bize Allah'ın emaneti çünkü
Ona kalsa etmez diyorsan edilmesini isteyecek biri olduğunuda sanmıyorum
Hakan Altun - Bu aşkın sonu evlilik olsun üç tanede bebeğim olsun ikisi erkek birde kız olsun şu gönlümün muradı olsun ❤️
Allah sizin ve sevdiğinizin hakkında hayırlısını versin, hayırlısıyla ikinizi aynı yastıkta kocatsın. 😊
Aklıma şarkı gelmedi ama..
Güzel bir haber aldırdığın için sağol.
Her şey gönlünce olsun.
Gelişmeleri haber vermeyi unutma lütfen. :)🌼
Böylelerini gordükçe kendi kadınlığıma şükrediyorum
Eşitlik bu güçlü kadınlık
evlenme teklifi etmek eziklik mi
Reddetme olasılığı yuksek. Erkekler evlilik dusuncesi olsa zaten beklemeden ederler ve evlenirler. Bu dusunceleri olmadigi icin oyaliyorlar ya da teklif etmiyorlar zaten. Evlenmek isteyen erkekte 3 ay icinde bile evleniyor.
Ne hediye edeceksin adama? Tek taş olmaz saat filan al bari
hediye mi lazım
Evlenmeyi düşünmeyen insan bana göre seninle ciddi düşünmüyordur
korkuyor bence
Neyden korkuyor diğer kızları kaybetmekten mi?
Evlenme teklif eden kadın bulduğuna dua etsin. Şanslı mq.
dimi bence de
Müslüm gürses böyle bir aşk görülmemiş dünyada 💫😂😂😂
çok teşekkürler
Tebrikler nur topu gibi boşanmanız olacak sonrasında.
Oda doğru hshdgd
Bence parası olanda evlenmiyor artık bence evlilik saçma keşke bende evlenmeseydim hiç neyseki yaşadım gordum birdaha asla evlenmem
Evet maalesef pişmanım ama iş işten geçti yapacak bir şey yok bizim şehirde ben 22 yaşında evde kalmış diye nitelendiriliyordum ayrıca aşırı baskı vardı biraz mecburi bir evlilik oldu sonrasında yürütmek istedim çocuk falan oldu ama yine olmadı bitti
Ne desem boş 😔 sanırım doğu tarafindasin. Dün bir arkadaşım evliliklerine imrenerek bakkiyirdum. Herkes öyle bakıyordu kadın çalıştır erkek çalışıyor ve erkek disariya müthiş saygılı dün duydum şok oldum resmne kadın direk boşanma davası açmış kimseye de bir şey anlatmamıs bugüne kadar. Evde bambaşka bir adam demiş patlamış aile için de vede kadın türünün gerçekten son örneği. Durumları da çok iyi ayrıca. Asla boşanacak kadın değildi. İnsanlara neler oluyor böyle.
Cidden bak hiçbir evli kadın veya erkek mutlu değil kimisi belli ediyor mutsuzluğunu kimisi kendi içinde yaşıyor. Evlilik şöyle bir şey evlenince sanki o insan boktaa olsa çekmek zorundasın aşırı toplum baskısı var ben ayrildigim ilk zamanlar intihar edecektim öyle bir üstüme geliniyordu ki sanki dünyanın sonu hani hayatımdaki insan kendini bir halt sanıyordu bana yapmadığı kalmadı aşırı manipüle eden bir insandı bir yıldır ayrı olmamıza rağmen burada hesabımı görse kimbilir hakkımda neler diyecek halbuki ben yanlış hiçbir şey yapmadım ayrılık sonrası elli tane sohbet sitesi indirmiş kimbilir kimlerle konuştu bunu anlatan yakin arkadaşım ama sorsak ondan namuslusu yok bu ataerkil düzenden bıktım
Manipule eden insanı hiç sevmem. Ve bu insanları hasta sayarım. Öyledir de kesinlikle herşeyi güzelce yaşamak iyi niyetle yaşamak varken neden insanlar bu tür yolları secerler anlamış değilim. Bir erkek kadınina neden kötü davranır ne bekler çocuk vermişsin yuva vermişsin ne gibi bokluk yapıp seni bu derece soğutmaya geçirmiş cidden anlamak mümkün değil. Sonradan görme insanlardan korkkarim belki hayatın gördüğü ilk kadın sensin. Çünkü bu tarz erkekleri çok iyi tanırım artık kendini Superman sanar bir kadınla birlikte olunca veya kadınlarda da olabiliyor evlenmedim ama çok birlikte uzun ilişkilerim de aynı evde yaşadığım ve evliliğe doğru gdien ilişkilerim oldu fakat evde yaşadığımız için gerçek hallerini ve yüzlerini görmeye nail oldum ve vazgeçtim ağır hatalar içinde oldular hep. Can sikici durumlar gerçekten
ne alaka ya
Seninle evlenmek istemeyen biriyle evlenmek istediğine emin misin?
Farklılık yapmak istemişsin tebrik ediyorum 🎉
Özdemir Erdoğan'ın bana ellerini ver şarkısını da değerlendirebilir din
Kayahanın seninle herşeye varım ben şarkısı durumunuza çok uygun
Evlilik teklifi almak mı? Bir erkek için yaşanabilecek en güzel şey 😅
Kıraçtan eşeği saldım çayıra otlaya karnın doyura gördüğü düşü hayra yoraninda avradını... Bu şarkıyı tercih et. Teklifini reddedemez...
abartma bence
Ama önce sen başlattın 🤣🤣
Edebilirsin, neyine inanmayayım (bir kaç defa evlenme teklifi almıştım bende :D :D)
gerçekten mi
Kadınlar bir erkekle tanışmak için ilk adımı bile atmıyor, kaldı ki evlenme teklif etsin. Hiç inandırıcı gelmedi nedense, inanmıyorum.
keyfin bilir
Sen niye teklif ediyorsun? Erkek olan teklif eder, doğanın kanunu bu.
İnş sen haklı olursunda, ben öküz olurum. Ama bu eleman bu kadar zaman etmediyse o işte hayır yoktur.
Ne demek doğru değil. Sen içinde bulunduğun dünyanın ve onun faunsının bir parçasısın. Ve maalesef bu doğanın kanunu erkek cinsini dişi cinsinin peşinde koşturtur, özellikle memeli tayfasında. Ha biz insan olarak kültürel evrim ile bunu biraz değiştirdik, ancak doğa ile şaka olmaz. Yani senin dediğin gibi yanlış değil, biz insan olarak eklenti yaptık. Kuralın orjinali hala anlattığim gibi.
Eskiden erkekler ederdi şimdi kızlar ediyor saçma bence artık erkeklik kalmamış.
ay kız tabiki irem dericinin şarkısı daha oygun yani
Çok üst düzey düşünme. Hayal kırıklığı yaşama ihtimalin yüksek
Büyük bir yıkıma hazır ol. Çığlık çığlığa evet demediği her cevap seni unufak edecek.
En gıcık olduğum şey evlenme teklifini kızın etmesi ee düşünsek ederdik zatn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?