Yılları durduracak
Güneşi doğduracak
Dünyamı dolduracak
Bir sevgi istiyorum
Deli gibi sevecek
Ömür boyu sürecek
Gözlerimde tütecek
Bir sevgi istiyorum...
*****
Şimdi neden böyle şarkılar yok?
Yılları durduracak
Güneşi doğduracak
Dünyamı dolduracak
Bir sevgi istiyorum
Deli gibi sevecek
Ömür boyu sürecek
Gözlerimde tütecek
Bir sevgi istiyorum...
*****
Şimdi neden böyle şarkılar yok?
Son günlerde ben de şu parçayı dinliyorum, ne güzel söylemiş.
https://www.youtube.com/embed/jGLyBv35QrU😅 Ah, zalim.
Evet, eskiden emek vardı şimdi saçma sapan bir sound ve üzerine yazılan saçma sapan sözleri müzik diye önümüze koyuyorlar radyoyu açsak duyuyoruz bir yere gitsek orada da çalıyor. Neyse ki insan müzik tercihini yapabiliyor ve ben tercihimi eski şarkılardan yana kullanıyorum. Şarkı keşfine çıkıyorsam geçmiş odaklı gidiyorum, memnunum da bundan.
Çünkü; gerçek aşkı yaşıyan yok.
Yaşadıkları kadar yazabiliyorlar...
Teşekkürler efenim 😀
Teşekkürler 🌸
Cevap
1Cevap
Şimdiki şarkıları dinliyomuyuzki.. yine dönüp eski şarkıları açıp dinliyorum ben
Favorim 90lar, 70ler 🙃
Eskiden duygu vardı, şimdikiler Ankara havası gibi sözleri saçma çalkala dur modunda..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?