Hala dinlenen yerli rock müzisyenleri 90'larin sonu 2000'lerin başında çıkmış gruplar duman , kargo , mor ve ötesi , teneke , şebnem ferah , Hayko Cepkin , badem , redd. bunlardan Sonra ülkede rock müzik hiç cikmadi desek yeridir. Sizce neden çıkmıyor bu durum sizi de üzüyor mu?
Son 10-15 yıldır ülkede rock müzik, rock grubu neden çıkmıyor?
Bizim binlerce yıllık geleneklerimizde bu tarz bir müzik yok bizim tarzlarımız belli bu tür müzik grupları da dönemliktir... Ben dinliyorum diyen birisi efkara bağlayınca açar arabesk dinler tam tam değil 😃👍
O zamanki insanların zevki vardı. Şimdikiler belki dışarıya özendiği için bozmuş olabilirler. Ve her önüne gelen youtuber saçma sapan şarkı yaptığı için de olabilr.
En son coca cola rock and cooke festivali yapmıştı, sonra bizim millet şeyini çıkartmayı sever olayı heavy metale çevirdiler eşşek gibi anırmaya başladılar o işte öyle bitti