olduysa neydi
yaaa bunu niye dinliyorum ben şimdi delirdim desem zaten huniliyim 😂😂😂😂
neyse düm tek tek 😂💃
olduysa neydi
yaaa bunu niye dinliyorum ben şimdi delirdim desem zaten huniliyim 😂😂😂😂
neyse düm tek tek 😂💃
Bu şarkı güzel
Cevap
10Cevap
Hayır aksine bir şarkı keşfettim bugün... Tüm gün dilimdeydi. Ba-yıl-dım!!!
Şu an da bu çalıyor arkada. 😍
"Mustafa Sandal & Indira Elemes - Yoksay" 🌸
sönmez reyizin düm tek tek hakkında ki basın açıklaması
https://www.youtube.com/embed/JP2P-mmBxOAUzmanlık alanım
https://youtu.be/KUp7cNzqTX8Bende tam bu şarkıyı dinliyordum…
Bu aralar yabancı dinliyorum türkler moralimi bozuyor 😀
Hayır benim şarkı konusunda rafine zevkim var
Şarkı değil de reklam var😃
Bazen arabada denk geliyor ama hemen kanalı değiştiriyorum 😅😅
Severim düm tek tek😄 son günlerde pek şarkı dinlemiyorum
Şarkı tarzım pek değişmez.. Ara sıra özel şarkılar oluyor tabii ki..
Darbuka ritmlwri
Hayır listem sabit
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?