Benim "Sagopa-Toz Taneleri" olabilir..
Sizin hangi şarkı?
Benim "Sagopa-Toz Taneleri" olabilir..
Sizin hangi şarkı?
Bu şarkıyı o kadar çok seviyorum kii.
Takıyorum kulaklığımı ön dinliyorum.
Bana gerçekten iyi geliyor dinlerken.
Klip desen efsane ve anlamlı olmuş.
Açar mı kanatların bir gün yine?
Kelebek kaç gün var geriye
Kısacık ömür yeter mi onca hayale?
Gücenme dünya hali böyle
Sen boş ver onları uç gönlünce
Onların hiç kanatları olmadı ki
Sen boş ver onları uç kendin gibi kelebek gibi
Onların ruhu böyle rengarenk değil saf ve tertemiz
Nev
Kelebek
Budur enerjim yükseliyor bunu dinledikçe💃💃
https://www.youtube.com/embed/2zgbyCUOaJMBana iyi gelen şarkı Barış Akarsu : Islak Islak dinlerken öyle coşuyorum ki elde değil o enerjiyi yaymamak 😁 Mekanı cennet olsun Barış abimmm 🙏🏻
Cevap
12Cevap
Sıla'nın Cam diye bir şarkısı var çok severim. Hayatın her aşamasında dinlenebilecek bir şarkı.
Sagopa Kajmer
Ahmak Islatan Albümü
-Vesselam-
Neşet Ertaş - Bir ayrılık bir yoksulluk bir de ölüm
Mustafa ceceli - Sevgilim. Bu şarkı küçüklüğümden beri sakinleştirir beni, farklı bir etkisi var üzerimde
Türkçe olarak, Yaşar'ın Şerbet şarkısı.
"Sen var ya sen, sen ne şarkılar yazdırırsın var ya. Senin gibi sevgilim olsun, bi milyon da borcum olsun!" 😂🤩❤️
Bülent Ersoy - bir tanrıyı bir de beni sakın unutma
Sagopa Kajmer - Dokunan Yanar
Bu ne dunya kardeşim seven sevene olabilir
Sagodan avunsun bahaneler iyi geliyor
Sago nun bi çok parçası var
Yüksek Sadakat döneceksin diye söz ver
Kendi sarkilarim sadece ben dinliyorum ndkzks
Pinhani bilir o beni
Ayna tırtıl :)
Bikinisinde Astronomi 🤧
Müslüm Gürses haberimiz yok 😃
Geceler
Hepsi
Hiç bir şarkı
Anlayamazsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?