AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
oo rtük o kadar çıplak klip var ona bakarsann, Bunu dinlemedim şu an bunu dinleyecek modda değilim
Devlet toplumdan sorumlu. Devletin kurumu olan RTÜK gereğini yapmış.
Diyecek bir şey yok artık insanları anlamıyorum
aynen bende anlamıyorum
iyi olmus asrı alakasız ve herseyı gozumuze normalmıs gıbı sokulması yanlıs
Ülke 80 yıl geriye gitti mantalite olarak ya yazıklar olsun haram zıkkım olsun.
Buraya birçok insan görüşünü belirterek saçma sapan bir şeyler yazmıs bize kaldı evet diye falan. Arkadaşlar insanları rahat bırakın
İyi olmuş zaten böylw olmayanları fonlamazlar hepsi sistematik
RTÜK bir de lgbti+ konularina bir de foxa falan çalışıyor herhalde
evet bize kaldı cocukların ahlaklarını bozamazlar
Yanlıs yaptılar , küçük oğlan cocuklarını oynatacakalrdı o zaman yasaklanmazdı
Geçen Sedat Peker'in twitinde gördük kim eşcinsel 😄
Klibi izlemedim, gerçekten eşcinsel ilişki ima eden sahneler var mı peki?
Ya aslan gibi tertemiz karşı cins varken eşcinsellik nedir ya
Helal len
hangi cinse ilgi duyup duymayacağımı sana mı soracağım?
@iremkursunn sen hangi cinse ilgi duyuyosun
bana ne git istersen şempanzelere ilgi duy ben sadece fikrimi dile getirdim Allah Allah
@wendettaaa biseksüelim
@iremkursunn en sevdiğim
@wendettaaa yessir
Iyi yapmislar. Ahlak disi seyleri normallestirmesinler bu ulkede, ulke batmis zaten edep haya kalmamis bide boyle seyler cikmasin
Bu aralar bana çok fazla eşcinsel yürüyor. Bana ilişmedikleri sürece istediklerini yapsınlar.
Bunun gibi pislikler geberdiğinde dünya bir pislikten kurtulmuş oluyor.
Bu pislikler olmasa dünya çok daha güzel bir yer olurdu.
cok daha derken mesela
ekonomi mi duzelirdi?
iklim krizi durur muydu?
aclik biter miydi?
nukleer santraller kapatilir miydi?
hayvanat bahceleri yasaklanir miydi?
sinirlar kalkar miydi
yani ne olurdu da cok daha guzel bir yer olurdu
Önce okuduğunu anlamayı öğren, sonra gel bana laf yetiştir.
hayir ben “cok daha” kismini anlamadim dunyanin sorunlarinin yuzde kaci cozuluyor?
biraz olsun deseniz belki tamam derdim
Tam da mesele o ya zaten bize kalmadı, başka birisinin cinsel tercihini neden bilmek zorundayım?
Sana ne kalır bilmem ama tıplumun bi ferdi olarak, bu gibi cinsiyetsizlik vurguları çizgi film seviyesine inio daha çocukken enjekte edilmeye başlamışken çom iyi oldu. Rahatsız olan varsa sektirsin gitsin hollandaya
Senin ne yazdığını çoğu kişi bilmez senin ne demek istediğini ben anlıyorum herkes gay olsun herkes sapıtmış dinsiz bir toplum istiyorlar şeytanın cocuklari
Mabel Matiz çok başarılı bir yorumcu. Önemli olan sanatı. Yasaklansa ne olacak ki? Youtube'dan izlemedi mi zaten herkes?
Bakıyorum sitede güzel kardeşim ćogalmiş hiç vatikana papaya laf atan yok sadece İslam cemiyetlerine iki kişinin yaptığını dil uzatiyorlar
Kendi tercihi, bize mi kaldı diye diye ne din kaldı ne örf ne adet ne töre.. o kadar boş vermişiz ki topla tüfekle yıkamadıklarını iki topla yıktılar..
Kendi hayatları, kendi kararları.. Rahatsız olan var ise izlemez olur biter..
Hayır ahlak zabıtalarına kalmadı esra erolda ne yayınladıklarını gördük o gün bunu bilin ben bi sexuelim
Bu tur topları varya tutup aç köpeklere yedireceksin
Kocası karısndan daha iyi muamele yapınca p sever oldum
neleri kaldırmıyor onlara bakınca daha çok şaşırıyorum
Tercihlerine bir şey diyen yok. Bu kadar gözümüzün içine sokmasınlar, tercihleri o olabilir ama özendirmeyede hakları yok hem hani tercih değildi?
RTÜK çok iyi yapmış, sesimizi çıkarmaya çıkarmaya böyle b. ktan bir toplum olduk. 😠
Evet bize kaldı çocukların ahlakını bozamazlar.
tamam abla
Aferin çocum
Saygı duymalısınız bence. bu ahlaksızlık değil. o zaman dini yerlerde edilen tecavüzlerde ahlaksızlık o zaman dinler de yasaklanmalı diyebiliriz
@Barış_LonelyForever dini yerlerde yapılan uygunsuz şeylerden din sorumlu değil devlet yurdundada aynı şey yapılabiliyor napalım devleti mi yıkalım gerçekten çok mantıksız bi cümle her yerde karaktersiz insanlar çıkabiliyor burada suçu fiili yapanda aramak gerek yapan kişinin dahil olduğu dinde toplumda mekanda değil
@Mrtol1453 O zaman birbirini seven aynı cinsten iki insanın senin ahlakına zararı nedir?
homoların yaptığına bakarsak sizinki daha ahlak bozucu
Tercih mi özendirme mi? Tercihe bir şey diyen yok. Ama normalleştirmek özendirme oluyor
Dogrunkarar bence toplum ahlakını bozucu her türlü duruma mümkün olduğu kadar engel olunmali
Artık her şeyimize karıştılar...
Bize kaldı... Nasıl bir ibine devire denk geldik...
Hiç sormayın ya
@Lauraemy çok cesaret aldılar çok
Hayırlısıyla 2023 yılı gelse de şu zihniyetten kurtulsak
Bize kalmadı ama bu ülkede böyle tarz şeylere pek müsade etmezler etmemişlerde zaten.
Kıyamet kopsa da kurtulsak.
Tercihler değil mesele, mesele özendirmek.
Emel mutuoglunun klibi vardı onu geçtim daha müstehcen şarkılar var cidden yazik
Aşk tercihleri bize kalmadı fakat toplum ahlakı ve yapısını korumak bize kaldı.
insanlık dışı tercihler bence tercih değil sapıklıktır
Aşk tercigi bı essege olsa aynı şekildemi davrancaksin düzen bozucucular
zoofili hastaliktir, cunku taraflardan birinin istismari soz konusudur
tipki pedofili gibi
escinsellik tecavuz icermedigi surece tipki duzgun heteroseksuel iliskiler gibi taraflarin rizasiyla olur
ama sana katiliyorum, bir esege olsaydi ask tercihi, buyuk olasilikla escinseller gebersin diyenlerin cogu bu klibi izleyip kendini tatmin ederdi
Bir düzen kurmuş rabbim bı erkek bir kadin onlar ilişki yaşar çocukları olur onlara annelik babalık ederler ve bunlar aile olur düzen budur bu insanlar zevkleri ve sehvetleri doğrultusunda ilerleyip düzen bozuyolar rabbim onları böyle yaratmadı kimseyi bu şekilde sinamaz şeytan apaçık düşman güzel gosteriyo haramı pislik şeyleri kanmayın dönün yolunuzdan diyeceğimiz yerde biz sizi destekliyoruz arkanizdayiz diyolar rabbim ıslah etsin
tek din islam degil
Tabiki tek din İslam başka dinlerin İslam'ın yanında esamesi bile olamaz her kesime herkese hitap eden tek din İslamdir
hayir danimarkada ne hurma vardir ne deve dolayisiyla danimarkaliya hitap edemez
ayrica hristiyanliga gore tek din hristiyanliktir musevilige gore tek din museviliktir neden islama inanalim ki sonradan cikma bir din benden oncekiler yalan diyor gidiyor aynilarini anlatiyor arapca
Bizim dinimizi okuman gerekiyor her kesime ve her insana bak her tip insana hitap ediyor bizim hakiki dinimiz olan İslam dini hurma ve deveden ibaret değildir
iki kadinin bir erkek ettigini unutmusum pardon
Senin için üzülüyorum o kadar kadına değer veriyo ki dinim sadece kadına değil incecik bir ota bile benim dinim kadar güzel bir din okumadım yaşamadım bütün dinleri okudum fakat hep bir yerde patladı ama İslami okadr çok araştırdım ki araştırdıkça içinde derin sularda yüzüyor gibi hissettim
islam peygamberi kopekleri oldurmek helaldir diyor ama sen ota bile zarar vermedigine inanmaya devam et
derin sularda oksijensiz kalma dikkat et
Hangi dinden bahhsediyosun ya sen benim İslam dinim asla bunları yaptırmaz bir candan bahsediyorsun lütfen dikkatle okuyun araştırın
"Biz Medine ve civarına gider, tek köpek bırakmaz, hepsini öldürürdük. Hakkat biz, çölden gelmiş kadına refakat eden arkadaş köpeği bile öldürürdük." (Buhâri, Bed'ü'l-Halk 14)
al senin dinin :)
bunun açıklamasını da araştır öyle gel karşıma İslam dinim için çok şehit verdik çok çileler çekildi iki algilama da zorluk çeken koca dini tek açıklamasız bı ayete hadise ve konusalana göre yargılayan bı insanın sözüne mi bakicam inşallah gözün ahirette açılmaz
o algilamada zorluk cekiyor dedigin insani allah yaratip aklini verdi ve islama gore bunu elestirmek sirk kosmaktir
ben sana hakkimi helal etmiyorum aklimla alay ettigin icin
Ben senin aklınla değil ayetlere hadislere konuşulanlara bakıp araştırmadan anlamaya çalıştığını eleştirdim algılama ve akil eleştirmek farklı şeyler sen ilk önce bunu idrak et olur mu..
Etme helal madem işimiz ahirete kalsın hakki hukuku bilen Allah kimin kimden hakkı geçtiğini ölçer tartar verir
ne kadar hakkin varsa uzerimde ahdimdir haram olsun!
Hey Allahım ☺️ niye bu kadar yükseldin dinime laf ettin ben bu kadar
Yukselmedim tamam sen ne diyosan o olsun ahirette seninle de konuşuruz
Orasını burasını acan kızlara niye tepki yok da bunlara tepki var.
Iyi olmuş. Linç serbest
klip ibine engeli yemiş ne güzel :d
Ya bi s ctirip gitsinler artık şu ülkeden
Mesele tercihleri değil özendirmek
@Mysteriaa Nasıl özendiriyor? Heteroseksüel biri klibi izleyince eş cinsel mi oluyor? Şimdi ben izlesem eş cinsel mi olacağım? Ya da sen izlediysen eş cinsel mi oldun? Eş cinsellik özenilebilecek bir şey değil.
İyi olmuş bir yandan
çoluk çocuğu etkilemesinler.
Bize kalmadısa neden öyle klip çekiyorlar? 🙂
orada kadın oynasa ne degisecekti acaba
rtük arada bi çalışıyor
Rtük ilk defa bi işe yaramış
Abattılar da abarttılar..
Doğru bir karar eşcinselliğe karşıyım
cok da seyimizdeydi
İyi yapmış RTÜK
Çok saçma bence böyle yapılması
Stirsin gitsin ya
Ayy olaaya gel yeni goruyorum
Bize ne kaldı ki?
iyi ki kaldırmışlar