Erkek arkadaşım uzi konserine gidelim dedi. Rap konserlerindeki curcunayı kafam kaldırmıyor. İstemedim. Her akşam oturup müzeyyen senar dinliyorsun. Ruhun yaşlı senin, sıkıcısın dedi. Konsere ben de gidiyorum. Fazıl say, mor ve ötesi , maNga vs. Konserlerine gidiyorum. Ruhumun yaşlı olduğunu düşünmüyorum ama bu söz beni düşündürdü.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Hiçbir şeye ayak uydurmak zorunda değilsin. Zevkler ve renkler tartışılmaz demişler, ya birbirinizi olduğunuz gibi kabul edeceksiniz ya da ayrılıp yolunuza bakacaksınız. Eski sevgilim yeni bir popçunun konserine götürmek istedi, gitmek istemediğimi söyledim, anlayışla karşılamak zorunda. Ben de Dream Theater konserine giderken davet ettim, ‘benim kafam almaz’ dedi. Böyle olmalı doğal olanı.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ayrıl.
Çünkü baştan beri seni böyle kabul etmiş şimdi kalkıp hobilerin ile seni rencide etmesine müsaade etme.
Çünkü daha da kötüsü gelir ardından.
Bende rap uzi muzi dinlemem zaten adamı tanımıyorum bile, ben pop dan yanayım.
Hayatıma girecek kişi de beni böyle görüyorsa direk ayrılırım.
Doğanın güzelliği de bu zaten herşeyin farklı olması.
Düşünsenize her yer sadece masmavi ya da yemyeşil gök de dahil.
Bu ne kadar sıkıcı olurdu öyle değil mi?012 Yorumla- +1 yıl
Yaptığı ne kadar yanlış olsada belki şakacıktan kızdırmak için öyle söylemiştir tam olarak nasıl bi niyetle söylediğini bilmeden ayrıl demek biraz ağır ve mantıksız bi karar olmaz mı ki sonuçta aşk çocuk oyuncağı değil ufacık sebeplerden ayrılmak doğru olmaz bence bir şey zarar görünce tamir etmek gerekir çöpe atıp yenisini almak değil bence birazcık daha müsamaa gösterebilir onun dışında dediklerine katılıyorum farklılıklar olmalı elbette herkes sevdiğini dinlesin
- +1 yıl
Ayrılıklar zaten bu görmezden geldiğimiz küçük şeylerin,
kar topu gibi yuvarlanıp büyüyerek en sonda bizi ezmesi ile ortaya çıkar.
Bugun sıkıcısın der, yarın bunalttın der, 2 gün sonra da seninle Uyuşmuyoruz ayrılalım der.
Haksızsam, herkes bunu söylesin bana.
Merak etme dostum ben ne dediğimi çok iyi biliyorum, yıllardır da kendimi ikili ilişkiler konusunda geliştiriyorum ve hayattaki tecrübelerimi de göz önünde bulunduruyorum.
Hiç kimsenin yuvasını bozacak kadar cimri ve kıskanç değilimdir,
vebal ve ALLAHTAN korkarım... - +1 yıl
Maalesef ayrılıkların en büyük sebebi iletişimsizlik çiftler birbirlerini dinlemiyor anlamıyor oturup konuşmak varken içine atıp biriktirmek daha sonrada biriktirdiklerine dayananayıp patlayıp ayrılmak bence akıldan çok uzak bi tutum insan en sevdiğiyle neden oturup tüm problemlerini çözemesin kadar şahsen ben ilişkimde öyle yaptım yine ayrıldık. d tabi nasipte olmadıktan sonra olmuyor ama işte bilemiyorum ben bozulan bir şeyi tamir edemeyeceğime emin olana kadar asla çöpe atmam tamir etmek için elimden gelen her şeyi yaparım bence mutlu olmak isteyenlerde bu yolu izlemeli diye düşünüyorum umarım soruyu soran kişide burada sormakla kalmazda dediğim gibi yapar eminim çok daha mutlu olacak tabi karşısındaki aklı başında biriyse
- +1 yıl
Dediklerine katılıyorum.
Bende baya bir eski sevgilim için çabaladım ama yine de olmadı, dediğin gibi karşıdaki insan da akıl varsa çözülür bu küçük meseleler ama çoğunlukla görmezden gelinir ya da konu değiştirilir.
Soru soran da baksın adamda akıl var mı yok mu ona göre çabalasın😂baktı yok o zaman boşlar ile zaman kaybetmenin pek bir anlamı yok. - +1 yıl
Okur ama uygular mı bilemem.
💩 Gibi Aşktan dolayı insanın gözü kör kulağı sağır olur.
Halbu ki bi bilsen kendine nasıl bir kötülük yaptığını...
Neyse dostum sohbetin için çoooooooook thank you.
Senin gibi, kedi gibi dalaşmadan sohbet edecek insanları burada bulmak çok güzel bir şey.
Umarım hayat, her zaman gönlüne göre karşına çıkarsın, en güzel şeyleri.
( Bu arada umarım gönlün temizdir 😂😂)
Herkese GOOD NIGHT 💫
- +1 yıl
Aşk gözü kör etmemeli ya gerçeği her dâim görebilmek gerek herkesin hakkında hayırlısı olsun diyelim
Senin sohbetinede doyulmuyor valla ben rahatsız olmandan çekindiğim için sohbeti kısa tutup bitirmeye çalışıyorum yoksa galbimden dökülecek pek fazla söz var 😇
Benim için dilediğin iyi dilekleri sana misliyle diliyorum umarım sen çok daha mutlu oluyşun 😊
Gönlüm temiz mi sorusuna geliyşek beni tanıyıpta sevmeyen daha olmadı bende tanıdığım kadarıyla temiz olduğunu düşünüyorum çok şükür temize bulanmadım son nefesime kadarda bulanmadan yaşamak için çabalıyorum - +1 yıl
Ay valla çok güzel olurda ben utanırım ilk mesajı atarşan konuşabiliyiş 😇
Valla ben rahatsız olmuyorum saygı çerçevesi içerisinde tatlı tatlı birbirimizi üzmeden kırmadan konuştuktan sonra sabaha kaday bile sıkılmadan konuşabilirim aklı başında bilgili mantıklı biriyle böyle konuşmak ödül gibi bir şey bence umarım senin gibilerin sayısı artar 😊
+1 yılbence sen yol yakınken ayrıl o sevgilinden uzi ne lan ara ara duyuyom ismini şimdi çakal uzi isim bulan giriyo. sende şey deseydin bence ben kendi akıl sağlığımı düşünüyorum deseydin :d yani adamın isminden kendisine bir şey demeyim diyom ama uzi ne la :ss Şanışer konserine git, Sagopa konserine git eşlik et kafan dağılır gerçekten ama bence sen akıl sağlığını korumuşsun şuanda tebrik ediyorum ve sevgilini sorgula emi :ss
00 Yorumla
+1 yılkonser vardır konser vardır
bazı konserler dediğiniz gibi çok gürültülü olur kafa kaldırmaz eğlenmek için geldiğiniz yerde baş ağrısı ile dönersinizbazı konserler ise sevdiğiniz şarkıcılar üzerinedir şarkılarını bilirsiniz eşlik edersiniz
konser alanı sakin insanlarla olur
insan sevdiği bir şeyi yaparken mutlu olur
ve ruh yaşı diye bir kavram yoktur
ruh taşı vardır avengers :D00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
68
Cevap
74Cevap
- Müzik & Etkinlik konusunda 23,2b cevap paylaştı.
u +1 yılSanmıyorum zevkler ve renkler tartışılmaz
00 Yorumla Aynı şeyi eski sevgilim bana diyordu. İdealist bir insanım. Çoğu gençten farklı bir dünya görüşüm var. Bir dönem hayatım monotonlaşmıştı sınav yüzünden. Onun ailesi baya kalabalıktı, mecbur hayatında benden fazla hareketlilik vardı. Ama angutun dediği şey şuydu bana:”Benim hayatımda hep *haraket* var.”
Bak harekette değil haraket.
“Sen hep aynısın” diyordu. En son tekmeyi bastım kçna farklı bir sebepten. Şimdi hayallerimi kovalıyorum aynı şekilde. Bu tarz angutlarla ilişki kurmayın mümkünse. Seninki de aynı örnek30 YorumlaUzi kim olum? 13 yaşında cebinde dolu silah (böyle bir şeydi) gibi sözleri olan şarkıları söyleyen birinin konserine neden gidersin? Bu ve buna benzer kişiler neden ünlü olur? Ünlü edilir? Neden insan içine çıkarılır?
Türkçe konuşamayan Alamancı başka biri Türkiye'ye geliyor. Euroları basıp ünlü oluyor. Anlamadım bu işi.10 Yorumla
+1 yılmantıksız bir karar vermiş sevgilin..
şimdi aleyna dinleyince benim ruhum gençleşmiyor ki :)20 Yorumla
+1 yılUzi ne mk? Ruhun yaşlı falan değil müzik olmayan varoş tantanalarıyla kafanı şişirmek istemiyorsun
Yalnız Müzeyyen Senar nedir ya? Kadının hayran kitlesinin %40'ı şu an mezardadır mk30 Yorumla
+1 yılUzi isimli şarkıcıyla müzeyyen senarı kıyaslamak nedir.. sevgilin sanattan bir haber ve saygısız, sende aksine oldukça zevkliymişsin böyle kaliteli sanatçıları ve şarkıları dinlemek herkesin harcı değildir bence ilişkini gözden geçir.
00 Yorumla
+1 yılUzi denen kişiyi bir kere dinlemedim rapte sevmiyorum bende gitmezdim bunun yaşlılıkla alakası neyse. Sende ona ergensin de istekleri olmayınca ağlayan ergenlerde
10 YorumlaBazen sevmedigin seyleri sevdigin insan icin yapmalisin ki onunla zamanlar gecirebilesin. O sevkesigin seyleri sevdiğin biriyle uaparken sevebilirsinde...
10 YorumlaUzi dinleyen biriyle sevgili mi olunr dkhsjsjsk direk ayrılırdim. Abi Fazıl say, mor ve ötesi ya da mangaya laf atanla işim olmaz. Asıl o zevksiz
10 Yorumla
+1 yılTürk Sanat müziğine sevgisi olan sevgilinin değerini bilmeyen birisi ile karşı karşıyayız. Saygı duyması ve özellikle incitici kelimelerden uzak durması gerekiyor.
20 YorumlaAyrıl gitsin, hayranı ergenlerdir bu adamın. Saçma sapan sözlerle ergenlere hitap eden optimus prime sesine sahip bir yetişkin ergen
20 Yorumla
+1 yılSaçmalamis resmen. müzik tarzınızın aynı olması gerekmiyor ama eşlik edebilirdin yani sonuç olarak o keyif alıyor ama buna değer biri mi sen bileceksin 😃
00 YorumlaZevkle alakası var ruhun yaşıyla değil. Eğer zevkler farklı olmasaydı bu kadar sanatcida bu kadar şarkıda olmazdı. Boş konuşmuş erkek arkadaşın gönül rahatlığı ile böyle soyleyebilirsin.
00 YorumlaYanlış insanla birliktrsin, ya da çocuğun teki desem daha doğru olur genç olmak her yerine dövme yaptırmak uyuşturucu seks gibi şeyleri sürekli gevelemek serserilik yapmak değildir
00 Yorumla
+1 yılHaklı kanka. Tamam herkesin damar zevki vardır ben de damardan girip çıkamamış biriyim ama yeri geldiğinde de popüler kültüre ayak uyduracaksın. İnan sarıyo
05 Yorumla- +1 yıl
ĞQJPEJWJDEJ tamam ya en olgun sensin
- +1 yıl
Zevkler ve renkler tartışılmaz ama sürekli slow ve kişiyi bayan şarkılar dinlemek de asırı sıkıcı ya arkadaşlarla gidiceksin metalik bir konsere olay bu
Sevgilinin olumsuz ifadelerle enerjini emip, seni rahatsız hissettirmesine izin verme. Sana ve zevklerine saygı göstermemesi, tepeden bakması hoş değil.
00 YorumlaSevgilin boş yapmış. MaNga dinleyen birine de yaşlı ruhlu denmez asıl kendisi baksın kendi ruhuna müzik zevkine. Ben de uziyi ve hayran kitlesini sevmiyorum sevgilin de onlardan biri belli
00 Yorumla
+1 yılUzi konserine gidilir mi a q adam hiç iyi söz yazamiyor. Bahsettiğim gruplar daha iyi.
20 Yorumla
+1 yılUzi konserine gidecek birini bulsun o zaman. Bu ne küstahlık! Kimse, kimsenin ilgi alanıyla dalga geçemez!
00 Yorumla
+1 yılUzi ne ya. Kendisine benzemedigi için karşısında ki insana aşağılayıcı sıfatlar takan saygı duymayan insanlardan gerçekten uzak durmak lazım.
00 YorumlaMinik dualar grubunu dinle o zaman genç görsün o. Böyle mantık mı olur zevkine uymaz gitmezsin bağdaştırdığı şey saçmalık.
00 Yorumla
+1 yılİnsanın fikir ne inancına beğendiklerini beğenmediklerini saygı duymayan insan benim hiçbir şeyim olamaz bence ilişkini gözden geçir
00 Yorumla- Müzik & Etkinlik konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılne alaka ben misal türkçe rap dinlemeyi sevmiyorum ve tercih etmiyorum şimdi ruh yaşlı mı oluyor türkçe rap dinlemiyoruz diye ne saçma düşünmüş
00 Yorumla
+1 yılUzi kim ya sevgilinde keko bu arada. Sagopa ceza dr fuchs hidra joker allame gibi kalemler mcler varken uzi kim ak playback yapip taklit ediyor. Neyse
00 Yorumla
+1 yılBencede biraz yaşlısın dinlediklerin güzelde kendini biraz yenile yeni trendlere uyum sağla yaşın genç daha.
00 YorumlaAranızda bariz kalite farkı var. Müzik zevkinden belli ki kaliteli bir insansın. Neden bu tarz biriyle ilişkiye devam ediyorsun ki?
00 YorumlaBilgisayarda autotune indir aynı sözleri söyle:) yani bu saçma şeyi dinlemek mi gençlik 😄 Acınası bi düşünce
00 Yorumla
+1 yılBende rap dinler ve yaparım studiom bile var ama sevgilin cidden saçmalamış uziyi bende pek sevmem. :)
00 Yorumla
+1 yılSeninkine yasli diyorlarsa kesin banada antika derlerdi ( Beatles, Rolling Stones dinliyorum )
10 YorumlaRuhun genç bence nostalji iyidir yeni jenerasyon leş
10 Yorumla
+1 yılBen sevmiyorum izi falan çok saçma ve gereksiz geliyor
11 Yorumla- +1 yıl
Uzi*
+1 yılUzi dinleyen de dinleyenin de aklı yoktur beyni yoktur beni engellesin
11 Yorumla- +1 yıl
Dinletenin
+1 yılKimisi sakinliği sever kimisi 50 yaşına gelse kalabalığın içine girmeye bayılır. Ruhun evet dingin bir ruh. Azda olsa haklı sevgilin
00 YorumlaUzi konserine giden sevgilinin ruhu 3 yaşında oldugu için evet ona göre yaşlısındır :D
10 Yorumla
+1 yılRuhun yaşlı değil sadece zevkleriniz farklı. Aldırma sen ona
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılUzi konserine giden sevgili nimettir. Üzmeyin. Benim sevgilim bergene gidelim mi dediğimde bergen buraya mı geliyor demişti. Uzi desem o ne mk der ahsjdj
00 Yorumlatarzım değil başka bir yere gidelim veya sen git ben rvde oturuo seni beklerim de geç.
00 Yorumlamuzeyyen senari dogar dogmaz dinlemeli insan
yassiz bir ses00 Yorumla
+1 yılBen uzi konserine gittim,200 tlyi kedi köpeğe mama alsaydım daha iyiydi
00 Yorumla
+1 yılRuh yaşını Uzi mi belirliyor.
Gitmek istememen çok normal00 YorumlaZevkler farklı demiyor da ruhun yaşlı diyor. Çünkü bilinçsiz.
00 Yorumlao konsere gidersen biri arkadan dokunur eder tatsızlık olur bnce iyi ki gitmemişsin
00 Yorumla
+1 yılUzi dediğin kişi sanatçı mı 😂😂😂. Bunun gibi insanlarıda sanatçı yaptınız ya helal olsun.
00 Yorumla
+1 yılUzi gibi kisilikleri sanatci olarak goruyosa akil yasida baya küçüktür boş ver
015 Yorumla- +1 yıl
Her yerde karşima çıkıyosun tesadüf olamaz🤔
- +1 yıl
@mumtkrds63 cidden yeter beni bi sal yeterrr
- +1 yıl
@hasretinesiri bu kaday rahatsız ediyoyşa niden engellemiyoyşun ki
- +1 yıl
@Mrtol1453 engelliydi öbür hesapta burdan gene bulmuş engellicem😂
- +1 yıl
@hasretinesiri abinin azmine hayran kaldım yaşı büyük olmaşa bi şansı hak etmişti diyecektimde hiç tanımadığı kalbinin güzelliğini hiç bilmediği bi kızın sırf yüzünün güzelliği için peşinden koşandan bi cacık omaş boş ver :p
- +1 yıl
Bu abi 6 ay hatta 1 seneye yakindir böyle adamdaki azim baya iyi😆
- +1 yıl
Valla güzel olunca mecnunun çok oluyor bacım Allah yardımcın olsun kendimden biliyorum çekilecek çile değil. dd siz cadılarda az değilsiniz ben bu abinin cadı versiyonlarından neler çekiyorum görsen hani şu an bile canım yanaklayımda nazar çıbanı var geçen kızın biri ağız dolusu maşşşalllahh demişti yolda ama yinede değiyor bu iş böyle bir nolcek korkmaya başladım. d
- +1 yıl
3 gulhu bı elham gerisi vesselam boş ver bisi olmaz
- +1 yıl
Ama harbi püpü masallah guzel gozlerin var Allah nazarlardan korusun 😂😂
- +1 yıl
Ay ellerin dert görmesin valla çok ihtiyacım var seninki kaday güzel değildir tabi ama çok beğeniliyor keşke herkeş maşallah deşe en azından senden gaptım maşallahı senide korusun inşallah böyle gözlerin varken seninde çok ihtiyacın olduğunu düşünüyorum 😊ben sana daha fazla rahatsızlık vermeden kaçiyim kendimi kötü hissediyorum bi cadıya fazla yazınca hadi sana da bana da iyi geceley iyi uykulayy kendine iyi baak
- +1 yıl
İyi geceler
Ne doğrusu kardeşim ya senin sevgilin zevksiz bu uzi kimmiş ua
00 YorumlaNe alaka yahu sevgilinde seni eleştirecek yer mi arıyor sevdiğine emin miyiz?
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSaçmalamış. Billie de yeni şarkıcılardan ve ben onu seviyorum ama Uzi konserine gitmem yani olay yeni şarkıcıları sevmiyosun ruhun yaşlı olayı değil sadece saçma sapan şarkıcıları sevmiyorum.
00 Yorumla
+1 yılHerkes Uzi gibi yeni nesil rapçileri dinlemek zorunda değil.
00 YorumlaMüzik & Etkinlik konusunda 523 cevap paylaştı. Ben yaşlı değilim sen uzi konserine gidecek kadar ergensin deseydin olay tatlıya bağlanırdı.
00 Yorumla
+1 yılgayette güzel şeyler dinliyorsun Müzeyyen Senarı ayrı severim Uzi ne ya
00 Yorumla
+1 yılben 10 yasimda gitmistim bir kez nefret ettim konserden daha da gitmedim yok ole bişi
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHerkesi kendisi gibi sanan, düz düşünen, insanları siyah-beyaz diye belirli tabulara koyan bir insan daha..
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence doğru değil herkes herkesi sevmek dinlemek zorunda değil misal bende dinlemem bu çocuğu konserinede gitmem bunun içinde ruhum yaşlı olmaz 😂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSevgilin doğru söylemiş. Uzi ne ya? Her şarkısından küfür var. Adam küfür edemeden şarkı söyleyemiyor. Uzi dinleyenlerin hepsi vizyonsuzdur NET
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenijn sevgilinin bence ergen beyni var. Bu adamın konserine bırak gitmeyi Üni masada yemek yemem çıkarım yoksa.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞu yeni neslin saçma sapan şarkıcıları sevmesini anlamıyorum.
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılO kadar ergenin içine gidip bir de autotune'lı playback mı dinleyeceksin? Sal gitsin, boynuna çakal yazdıran canım gibi bir kız bulsun kendine o idiot.
00 YorumlaRuhun yaşlı bile olsa sırf yeni yetme sanatçılar için böyle konuşması biraz saçma
00 Yorumla
+1 yılTarz meselesi bence erkek arkadaşın bunu değil kafa yapımız uyuşuyor mu diye sormalı
00 Yorumla
+1 yılSevgilin aptlmış uzi ne awk optimus prime gibi sesi var sevgilinin olmayan zevkini skm sen doğru yoldasın queen
20 Yorumla- Devamını Gör (82)
Devamını Gör(127)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Müzik & Etkinlik > Sorular > Uzi konserine gitmek istemedim diye sevgilim bana "ruhun yaşlı senin" dedi. Doğru mu sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer