Şarkı efsane, ses efsane.. İkisi bir arada güzel bir şarkı..

Şarkı efsane, ses efsane.. İkisi bir arada güzel bir şarkı..

Yalnızlıktan delirsem de ölsem bitsem sürünsem de... Aslında yalnızlığı anlatan başka şarkılar da vardı ama hiçbiri bu kadar güçlü hissettirmiyor 👌👌👌
Paylaşmış olduğun şarkı muhteşem 💜 Onun üstüne bir şarkı var mıdır bilemem ama benim de aklıma ilk Yalnızlık Senfonisi geldi.
Alışır her insan alışır zamanla,
Kırılıp incinmeye.
Çünkü olağan yıkılıp yıkılıp,
Yeniden ayağa kalkmak
Sertap Erener'in bu şarkısı da muhteşem. Çok severim 🖤🖤
Herkes gider mi?
Sesi insanın içine işliyor, dokunuyor
Bu şarkı çok güzel yaa🖤🖤
Evet oldukça güzel.
Bunu da dinleyebilirsiniz...
https://youtu.be/l9i-0AX5sdo
Biliyorum bu şarkıyıda. Teşekkür ederim 🙂
84 şarkıları dinlemeyi seviyorum..
Ben de çok severim.
Rica ederim.
Teşekkürler.
Cevap
10Cevap
Bunu söyleyen yalnızlığı hak ediyor bence 😂
Evde tek basıma soyledım kendıme şu an saygı duymuyorum 😢
O şarkıyı bir daha söylersem dilimi taşla ezerim 😂
Delikanlı derim delikanlı 😂
Atar yapasım gelmiştir
budur benim içinde
Talodra'yı çok sonra keşfettim. Beğeniyorum şarkılarını. Benim de bu şarkısı çok hoşuma gidiyor..
https://youtu.be/iSysjmt3qrQ
güzeldir taladro hep:))
evet ya noldu bu adamın akıbeti ne 😀
olsun olsun olur öyle 😀
İzel-Işıklı Yol Yalnızlığımı da koydum yanıma teşekkürler her şey adına...
https://www.youtube.com/embed/Aaa0hGNaGm8Yalnızlığın türüne göre değişir. Bazen keyifli bazen hüzün doludur
Benim açımdan kesinlikle bu
Bas bas paraları leylaya. Yalnızlığını unutmak için...
Hiç yalnız hissetmedim ki kendimi
Sezen Aksu :Tükeneceğiz.
Yalnızlık ömür boyu Mfö.. Keyifli geceler..
Yalnızım dostlarım şarkısı
Yanlızım daslarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?