Türk Pop Müziğinin efsane kadın vokallerinden Zerrin Özer bugün müziği bıraktığını açıkladı.
Siz bu büyük sesi en çok hangi şarkısıyla hatırlıyorsunuz?


Ne günler gördük seninle
Biraz dert biraz keder
Yalancı sevdaları
Yaşadık birer birer
Hey benim paşa gönlüm
Yılları çürüttün mü
Bunca zaman sonunda
Kendini büyüttün mü
Ne dostlar tükettin sen
Kaldın ondan sonra
Nerede hata yaptık
Diye sorma
Paşa Gönlüm
"Hey! benim pasa gönlüm yılları çürüttün mü? lalalaaayy!" Aklıma bu geldi..
Bir de bir sarkisi daha vardı ;
O yaz evet bu şarkısı..😌
Rica ederim 🌼🎶
Aklıma ilk gelen bu şarkısı oldu. Çok severim bu şarkıyı. Klip desen efsane olmuş.
Cevap
2Cevap
Şimdi Hayallerdesin şarkısını severim. Aklıma ilk gelen o oluyor. Çok özel ve anlamlı bir şarkı.
Ricalar 🌸
Bir gülü sevdim bir seni sevdim, Bir mevsimlikmis senle aşkımız.. Gel etme desem, kal gitme desem hic faydası yok ayrılmalıyız... 😊
Güçlü sesini beğendiğim eski sanatçılardan...😊
Hey benim paşa gönlüm
Hiç sevemedim nedense. Sevdiğim şarkısı yok
Senn.
Kastettiğiniz "Kıyamam" şarkısı mı? 😅
https://www.youtube.com/watch?v=qGDEsFomImI
Aa evet 😂
İzmirin kızları
Ay pardon sezen aksuydu o😅
Hani dünya tatlısı
Hani dünya tatlisi
Son mektup
Yok deme
hani dünya tatlısı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?