Bazen sesini ne kadar açsan da yetmez, daha çok açmak istersin son ses..

#54srp


Budur kesinlikle. Özellikle orijinalinde ses kalitesi o kadar düşük ki :D
https://www.youtube.com/embed/EtMupyM6WlIbundan daha güzel bir şarkı var mı?
Ahhh bu şarkı çok güzel yaa🖤🖤😂
Bak bak her bulduğum şarkıyı da seviyor 😅
Yaa öyle şarkılar seçiyorsun ki tam cuk diye oturuyor. Eski şarkılarun hepsini severim ama bazılarında yaşanmışlıklar da olunca daha bir farklı oluyor 😬😬😂
Teşekkürler 💃
Ricalar..
Cevap
8Cevap
bu şarkı olabilir..
Bu ara buna sardım bende
Evet sürekli içimde çalıyor ben dışarıdanda duysunlar istiyorum sonra kimin umurunda olacak ki diyorum...
Hakan Altun - Gül Belalıdır.
Gülün adı elağdır
Ashais Remain- My own
Hayır
Hatamı dansa kaldırdım ve benimle kayboldun
Var birkaç tane
Yine gözümüz yükseklerde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?