https://vocaroo.com/1fnh49Ry81OC
https://vocaroo.com/1oqTjZ5ab3Bz
Şarkı seçimim pek iyi olmadı sesim için ama
https://vocaroo.com/1oqTjZ5ab3Bz
Şarkı seçimim pek iyi olmadı sesim için ama
İkisi bir birine yakın tonlar ama 1 incisi daha etkileyici ve şarkı secimin yanlış o ses icin bence ama güzel sesin var bana göre
Çok teşekkür ederim
https://voca.ro/15rrxXeXZ6zc
son bir görüş alabilir miyim eğer link açılırsa? Türküye daha çok gidiyor sanki
Canlı performans icin türkü ye daha yatkın sesin.
lakin arakada bi beat +az biraz autotune kullanarak kendine ait bir tarz oluşturabilirsin ve böylece daha güzel şeyler ortaya cıkar ama türkü söylemek hoşuna gidiyorsa türkü dinleyicilerine klasik tarz da hitap eder canlı performansın güzel sesini de iyi kulanıyosun yükselişi alcalışı tonlamalar güzel genel anlamda
Bir şarkı okumanı istesem olurmusun?
Denerim ama bazı şarkılara hiç hiç gitmiyor sesim
Bu şarkının gitmeme gibi bir lüksü yok ben eminim ki sesine cok yakışır
Cevap
2Cevap
Gayet güzel yaşın 20 gibi mi😂
O sese katil 😂
çok tatlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?