Ezberlediğiniz/ezberlemeye çalıştığınız ilk yabancı şarkıyı hatırlıyor musunuz?

Hadi biraz utanalım 😅
Yabancı dil 101 - Sizi eskilere götüren o şarkı hangisi?
Ortaokulda kapşonlum ve ben. s 🤦
Ezberlediğiniz/ezberlemeye çalıştığınız ilk yabancı şarkıyı hatırlıyor musunuz?
Cevapla