Hadi biraz utanalım 😅
Yabancı dil 101 - Sizi eskilere götüren o şarkı hangisi?
Yabancı dil 101 - Sizi eskilere götüren o şarkı hangisi?
Ortaokulda kapşonlum ve ben. s 🤦
Cevap
5Cevap
Backstreet Boys
Justin Bieber / Baby fhdhdh
Aklıma gelmişken bir daha dinleyim.
O zaman ne diyoruz!
"Baby, baby, baby oh like
Baby, baby, baby no like!!!" 😂✌️
Aman tanrım 🥲
Noldu begenemedin mi fhdhdh
Yok canım, estağfurullah da ne bileyim. s
Ooo bende daha neler var, çocukluğumu nelerle geçirdim dhdhdh ama işte şimdi mefta falan olursunuz 😂
Bu kadar yeterli oldu benim için, teşekkürler 😅👍
David Guetta’nın “She Wolf” şarkısı olmalı. Tabi yanlış hatırlamıyorsam
Eurovisionda söylenen “ my number one” şarkısını büyük özgüvenle yuvarlaya yuvarlaya söylediğim günler...
Türkçe şarkıları bile yuvarlamıyor muyuz zaten 😅
Yabancı şarkı mı? Hiç öyle bir uğraşım olmadı ama Türkçe şarkıları bir saniyede ezberlerim Ah İsmail YK'm...
Hiç öyle bir maceram olmadı. Şarkı sözlerini de ezberleyemiyorum zaten.
Gamsız mıyız biraz 😅😅🙄
Last Ketchup-Asereje :D Hey gidi çıcıklığımmm 🤓
Oldların gözü yaşlı 😅
Ops 🤭 öyle demek istememiştim ama neyse 😅👍
Ace of Base - Cruel Summer
sia chandelier di hala ezberimde 😄
Sad but true
Guitar Hero'da söylenmediyse ben de bir şey bilmiyorum 😅
Eminem yourself
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?