Çevremde veya burada, fark etmez. Dinlemiş olduğum bir aşk parçasını sözlü veya yazılı paylaştığımda "hayırdır, bir şey mi oldu, ne derdin var, kime bu sözler, aşık mı oldun?" gibi tepkiler alıyorum. Bu tepkileri önemsememeye çalışsam da insan bir süre sonra bir şey paylaşmaya da korkar oluyor. 🤦♀️Hayır yani anlamadığım, bu tarz parçaları dinlemek için illa birinden hoşlanmam ama ondan karşılık bulamayıp kendimi dağıtmam falan mı gerekiyor? 😂 Neyse... O zaman inadına bir parça daha bırakıyorum, gece boyu dinlemiş olduğum.🎶 Kesinlikle önerilir! ❤ (Not 1: Aşık değilseniz de dinleyebilirsiniz. Bir sorun olmuyor.) 😂 (Not 2 : Şarkı için güncellemedeki linke tıklamanız yeterli.) 😄 -İyi geceler...💫
Türkiye'de aşk acısı yaşayan, sevgi göremeyen, aldatılan, ilişkisi kötü giden insan sayısı az değil, ondandır. :D Genellemeye vuruyorlar o yüzden. Ama ben dinledim mi sırf sözlerin için dinler, öylece dalarım.
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kurunun yanında yaş misali 😄 Neyse artık algılara rağmen dinlemeye devam edeceğiz 😂
Küçükken sırf bu yüzden insan içinde bu tarz şarkılar dinlemezdim, utanırdım. Çok rahatsız ederdi bu tarz görüşleri. E zaten hemen hemen her şarkı aşka dair değil mi? En hareketli popta bile aşk geçiyor😅 Enteresan bir bakış açısı gerçekten...
Aytekin Ataş Çalıkuşu dizisinin müziklerini yapıyordu diye hatırlıyorum. Güzel müzik. Aşk şarkılarını dinlemek için aşık olmak gerekmiyor. İnsan olup sevmeyi bilmek yeterli bence.
@padisahinkizi karşı taraf bilmiyorsa bazen boşa çalıyorsun :D @flaneurx siz romantizm bilmiyorsanız ben ne yapayım :D şöyle bir sevdiğim olsaydı beraber türkü çığırırdık https://www.youtube.com/watch?v=Ixk3fMJH1vM
Aşk müzikleri dinleyenlerin, kesin aşık olmuşlar diyemeyiz. Fakat, insanlar da belli durumlarda davranışlarda değişiklikler olur. Aşk müzikleri de böyle;genelde birşeyden hoşlandığınız durumlarda ya da mutlu bir haber aldığınızda dinlerler.(İstisna var tabii)
Valla çok dogru tanıya vardın cok eskiden beri böyle dertli müzikler dinliyorum banada öyle hayırdır çok dertli gibisin kim o falan tarzında, bu yaşta bu müzikler zarar verir falan çok dedilerdi. 😂
Böyle yaparak ters psikoloji yapıyor işte, sadece ben bileyim birinden hoslandigimi ama oyle gozukmeyim dusuncesi bu 😂 zeki kız helal olsun boşuna padişahın kızı demiyorlar 😂