Neden aşk müzikleri dinleyen insanlara dertli/aşık gözüyle bakılır?

Çevremde veya burada, fark etmez. Dinlemiş olduğum bir aşk parçasını sözlü veya yazılı paylaştığımda "hayırdır, bir şey mi oldu, ne derdin var, kime bu sözler, aşık mı oldun?" gibi tepkiler alıyorum.
Bu tepkileri önemsememeye çalışsam da insan bir süre sonra bir şey paylaşmaya da korkar oluyor. 🤦‍♀️Hayır yani anlamadığım, bu tarz parçaları dinlemek için illa birinden hoşlanmam ama ondan karşılık bulamayıp kendimi dağıtmam falan mı gerekiyor? 😂
Neyse... O zaman inadına bir parça daha bırakıyorum, gece boyu dinlemiş olduğum.🎶 Kesinlikle önerilir! ❤
(Not 1: Aşık değilseniz de dinleyebilirsiniz. Bir sorun olmuyor.) 😂
(Not 2 : Şarkı için güncellemedeki linke tıklamanız yeterli.) 😄
-İyi geceler...💫
Neden aşk müzikleri dinleyen insanlara dertli/aşık gözüyle bakılır?
Güncellemeler
+1 yıl
Neden aşk müzikleri dinleyen insanlara dertli/aşık gözüyle bakılır?
Cevapla