Tiktok etkisiyle yeni nesil rapçiler baya taraftar topluyor. Ben Çakal dinliyorum bazen hoşuma gidiyor. Sizin favoriniz kim?Z kuşağı rapçilerinden en iyisi hangisi?
Hiçbirisi rap ile yan yana gelecek insanlar değiller. Sadece autotune ile binbir ses aleti kullanılarak yapılan yapay ses söylüyorlar o kadar. Ezhel de eskiden iyiydi şimdikilerini hiç beğenmiyorum. Oldschool rap dinleyicisiyim, newschool dinlerken bayıyor rap dinlemiş hissetmiyorum ne verilen bir mesaj var ne de ses kafiyesi var. Keşke 90lı olsaydım o zamanların tadı varmış. - Cartel - Islamic Force - Dr. f*ck - Ceza - Nefret - Sagopa - Killa Hakan - Cashflow - Joker - Contra - Allame - Şehinşah (Züğürdün çenesi, güller ve rhyme zamanlarında iyiydi) Başkaları da vardır ama ben bunları dinlerdim. Bunlara nazaran yukarda rapçi yok.