Yaa demek öyle.. Benim de biasım ilk jisoo idi, sonra rose de karar kıldım 😅👌☺ en sevdiğiniz şarkıları hangisi peki? Benim forever young ama çoğu şarkısı efsane zaten 😅🤷♀️
Vay be karşı cinslerimin lisa yı bu kadar sevmesi garibime gitti sebepsizce vsnsvsn😅 bu arada amatör olarak kısa da olsa wattpad den hikâyeler yazmaya çalışıyorum alakası yok ama size de link atsam beğenip beğenmediğiniz söyleyebilir misiniz bana bu platformdan? Yani vaktiniz var mı acaba okumak için
Çok sağ olun vakit ayırdığınız için.. Stay'i lisa için yazmışlardı diye okumuştum ama doğru mu yoksa uydurma haber miydi bilmiyorum 🥲 Biri aşk ve intikam gibi olan bir hikâyem
Bir de farklı olarak biraz duygusal gibi olan, bir öğretmenin aşk hayatını anlatan bir hikâyem var o da bu, eğer bunu da okursanız hangisini daha çok beğenip beğenmedinizi yazarsanız buraya beni çok mutlu edersiniz..🙏🏼🌸🥰
Bende bilmiyorum ama bence Lisa yalnız 😀 Bu arada attığın iki hikayenin linki de aynı. Galiba karıştırdım ama sorun değil. Ama ben kalemini çok sevdim. Güzel ve son derece açıklayacı bir üslupla anlatmışsın. Tek anlamadığım hikaye oldukça kısa idi. Herhalde wattpad hikayelerinden kısa olmasından dolayı sen daha iyi bilirsin
Aa çok pardon evet bu maalesef biraz kısa oldu diğeri bu kadar kısa değildi 😊 sağ olun bu görüşünüz için ayrıca 🙏🏼 yalnız ama instgaramda en çok takipçisi olan Lisa, seveni çok var büyük ihtimal hakediyorlar zaten hepsi 🧚🏻♀
Yok sorun değil. Ne demek yardımcı olmaya çalıştım sadece. Yeni attığınıza da baktım. Bunu da sevdim. Övmek gibi olmasın cidden güzel yani bu yazarlık alanında çok başarılı olabileceğinizi düşünüyorum. O potansiyel var sizde
Bu arada şimdi sormak aklıma geldi, wattpad de kısa hikaye yazmaya çalışıyorum da amatör olarak. Acaba zamanınız varsa size linkini atsam bir erkek gözüyle okuyup buraya tekrar beğenip beğenmedinizi yazma şansınız var mı? 🙏🏼
Hadi be, öğrendirici bilgiler diyorsunuz yani.. Benim ki daha çok aşk meşk gibimsi ama olsun. Şimdi şöyle ki, biri intikamsı bi aşk hikâyesi gibi onun linki bu
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Dürüst olmak gerekirse ben baya sevdim. Gerçekten baya iyi olmuş.
Çok teşekkürler..🌸🙏🏼 ilginiz var mı peki blackpınk'e? Dinler miydiniz?
Rica ederim. En sevdiğim kadın müzik grubu çok severek dinliyorum. Lisayı hele özellikle baya severim aşk hatunum benim ya o dhkdld
Yaa demek öyle.. Benim de biasım ilk jisoo idi, sonra rose de karar kıldım 😅👌☺ en sevdiğiniz şarkıları hangisi peki? Benim forever young ama çoğu şarkısı efsane zaten 😅🤷♀️
Vay seninkiler de iyimiş harbiden 👍😀
Evet güzel bir şarkı forever young. Benim direk Lisa’nın tüm şarkıları hxkdlld
Vay be karşı cinslerimin lisa yı bu kadar sevmesi garibime gitti sebepsizce vsnsvsn😅 bu arada amatör olarak kısa da olsa wattpad den hikâyeler yazmaya çalışıyorum alakası yok ama size de link atsam beğenip beğenmediğiniz söyleyebilir misiniz bana bu platformdan? Yani vaktiniz var mı acaba okumak için
Lisa benim hayatımda gördüğüm en güzel kız olabilir. O kadar seviyorum
Olur elbette atabilirsin. Seve seve bakıp fikirlerimi söylerim
Çok sağ olun vakit ayırdığınız için.. Stay'i lisa için yazmışlardı diye okumuştum ama doğru mu yoksa uydurma haber miydi bilmiyorum 🥲
Biri aşk ve intikam gibi olan bir hikâyem
www.wattpad.com/.../309833931
Bir de farklı olarak biraz duygusal gibi olan, bir öğretmenin aşk hayatını anlatan bir hikâyem var o da bu, eğer bunu da okursanız hangisini daha çok beğenip beğenmedinizi yazarsanız buraya beni çok mutlu edersiniz..🙏🏼🌸🥰
www.wattpad.com/.../309833931
Bende bilmiyorum ama bence Lisa yalnız 😀
Bu arada attığın iki hikayenin linki de aynı. Galiba karıştırdım ama sorun değil. Ama ben kalemini çok sevdim. Güzel ve son derece açıklayacı bir üslupla anlatmışsın. Tek anlamadığım hikaye oldukça kısa idi. Herhalde wattpad hikayelerinden kısa olmasından dolayı sen daha iyi bilirsin
Aa çok pardon evet bu maalesef biraz kısa oldu diğeri bu kadar kısa değildi 😊 sağ olun bu görüşünüz için ayrıca 🙏🏼 yalnız ama instgaramda en çok takipçisi olan Lisa, seveni çok var büyük ihtimal hakediyorlar zaten hepsi 🧚🏻♀
www.wattpad.com/.../206329994
Yok sorun değil. Ne demek yardımcı olmaya çalıştım sadece. Yeni attığınıza da baktım. Bunu da sevdim. Övmek gibi olmasın cidden güzel yani bu yazarlık alanında çok başarılı olabileceğinizi düşünüyorum. O potansiyel var sizde
Çok sağ olun.. Allah nasipp ederse yıllar sonra bir kitap çıkarmayı çok isterdim ama hayırlısı diyelim 🥲🙏🏼🌸
Bir şey değil. Rica ederim. Başarılar dilerim. Allah gönlünüze göre versin inşallah…
İyimiş kardeşim, ağzına sağlık.
Sağ olun 🙏🏼 Blackpink i dinliyor musunuz? İlk kez erkeğe denk geldim de
Lisa adamdır, kardeşim.
Vaay 😳😅 ben de roseciyim çok seviyorum 🥰👌
Kardeşim, sebepsiz cok dinliyorum.
En sevdiğiniz şarkısı hangisi? Forever young un ben de ayrı bir yeri var 👌
Valla kardeşim, boombayah en sevdiğim.
Tamam kardeşim ☺
Bu arada şimdi sormak aklıma geldi, wattpad de kısa hikaye yazmaya çalışıyorum da amatör olarak. Acaba zamanınız varsa size linkini atsam bir erkek gözüyle okuyup buraya tekrar beğenip beğenmedinizi yazma şansınız var mı? 🙏🏼
Bende zaten makale yazmakta iyim, at bakalım.
Hadi be, öğrendirici bilgiler diyorsunuz yani.. Benim ki daha çok aşk meşk gibimsi ama olsun. Şimdi şöyle ki, biri intikamsı bi aşk hikâyesi gibi onun linki bu
www.wattpad.com/.../309833931
Bu da biraz duygusal gibimsi öğretmenin aşkını anlatıyor bunu da okuyup bir görüş bildirirseniz çok mutlu olurum..🙏🏼🌸
www.wattpad.com/.../206329994
Beğenmediniz galiba çok
Okuyorum şu an kardeşim, dönücem.
Kardeşim eline sağlık, kitap okumaya ve yazmaya devam et, ilerde bağlayıcı kitaplar yapıcaksın. Tıpkı dostayevkii kitapları gibi.
Gerçekten böyle düşündürebildiysem ne mutlu bana sağ ol kardeşim..🙏🏼😊
Karapembe diye bir YT kanalı da aç bence.
Blackpink ne biliyor musun?
Yeap
Müziği beğendin mi onu söyle
Açılmadı maalesef.
YT uygulaması durdurulmuş deaktive bende.
Hadi ya ben bastım açıldı
Sende uygulaması çalışır durumda olduğu içindir