Her ayımıza bir şarkı atiyoruz birbirimize bana şarkı önerir misiniz
Şimdiden çooook teşekkürler:))
Şimdiden çooook teşekkürler:))
Bu kadar birbirini seven çift görmek ilginç geldi.
https://www.youtube.com/embed/jMuugkbOqc0Bizden mi bahsediyorsun?
Evet. Yani artık çok kalmadı bu tarz ilişkiler. Her ay şarkı atma filan.
Umarım hep kalırız biz
Daha güzel seven ilişkiler de senin olur inşallah:)
Gece gece bu güzel dileklerin için teşekkürler. Seninde ilişkin aynı mutluluk ve heyecanla devam eder umarım.
Teşekkürler:) inşallah
Cevap
7Cevap
Yaz da geldiğine göre bir cornetto şarkısı paylaşın ama söyleyenin Yalın olması lazım. Siz en iyisi Mayısı bekleyin 😅
O da mayısın olur kanki bu 10. Ay inşallah 100e kadar yolu var en az jdkgkdkvck
Hadi bakalım , bir bakmışsınız beraber yaşlanmışsınız olur ya 😃
İnşallah:)
Zevkinizi bilmeden bir şey diyemeyiz. Ne tarz dinliyorsunuz söylerseniz daha iyi öneriler verebiliriz belki de...
Herşeyden rapten metale jazdan popa ama Türkçe daha çok dinleriz
Sehabe - kirpiklerime salıncak kur
Yaaa bu çok güzel biliyorum sen çok zevkli birine benziyon biraz şarkı daha istiyorum 😃seni bulmuşken
Teşekkür ederim O zaman aynı şekilde sehabeden - kırlangıç ağlarsa ölür
Bence bu olmalı kanks.
Tek derdimiz bu olsun be
Ben sende tutuklu kaldım dırırırırırm
Ahmet kaya gazapizm kum gibi
Ayın sarkisi ne mk
Ya ay başında şarkı atiyoruz ne bu tribin kanki şimdi mdgjdjgjdjvj
DJFKSGJDKGJDJVJD
Bunu beklemiyordum kfgkdkgjdjvkc
sölim mi
Söle
Çook teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?