Yeniler bilmez, eskiler ise severdi Vega'yı.
Bir dönemin hoş ve güzel şarkılarına sahip güzel bir grubuydu. Peki, var mı sitede Vega ile hiç yolu kesişenler?
Favoriniz hangi parçaydı?
Cevap
4Cevap
severek dinliyorum. şu parçası mükemmeldir;
https://youtu.be/6i2siwz1QM0https://youtu.be/6i2siwz1QM0Kesinlikle.
Vega bana hep Ankarayı anımsatıyor.. ayrıca İz bırakanlar unutulmaz şarkısı beni Allahıma kavuşturuyor
'Bu sabahların bir anlamı olmalı' parçasına denk gelmiştim. Bir süredir favori parçam.
Ama ben, ben sahiden ben her neysem işte... Serzenişte şarkısı çok hoştu.
Türk gruplarından genelde sadece model ya da manga dinliyorum
Senin bu alakasız ve yerli yersiz yanıtlarına hala anlam veremiyorum.
Yani daha önce dinlemedim ama bakacağım diyorum
Öyle bir anlam yok yazdığın cümlede.
Klasiktir belki ama bu sabahlarin bir anlami olmali be
İz bırakanlar unutulmaz, şarkısını biliyorum.
Ve tekrar sarkisi 🥵🥵🥵
Daha önce hiç dinlemedim😕
Ankara !
Tadın kaldı
Daha önce dinlemedim
Çok şey kaybediyorsun.
angara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar