Merhaba 😇
benim gibi hafta içi erken kalkma rutin’in den dolayı. Erken kalkıp ne yapıyorsunuz
Ben hep erken uyanıyorum. Güneşin doğuşunu izlerim, kahve içerim, meditasyon yaparım yürüyüş yaparım. Sabah erken yapınca daha motive olmuş hissediyorum.
Bugün biraz geç kaldım. 09.30 gibi yürüyüşe çıkacağım.
XZXZXZX
Buraya geldim ilk
Cevap
1Cevap
Uyandım sabah kahvemi içtim yürüyüş yaptım. Birazdan da kahvaltı yapacağım
Kesinlikle öyle ☺️
Evet o ılık havale iyi hissettiriyor :)
Evet. Sizin?
Herkesin görmesine gerek yok çünkü yazdıklarımızı
@Venyum dilara
Pekala.
@papatyahayalleri sevgilisiyim ben buyur ben göreyim
İkinizde komik siniz neyse ki boşa gitmemiş birbirinizi bulmuşsunuz.
@papatyahayalleri sen bulamamış gibisin üzüldüm dostum
Uyutmayan öksürüğe ıhlamur takviyesi 😷
İşe geldim 🤦🏻♀️ napalım..
İş güc
şu an namaza kalkamadım diye ağlıyorum.
uyudun mu kalkmadin diye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?