Çok da detaya lüzum yok.
Velev ki, bir radyo kanalınız var diyelim; dinleyicileriniz sizin kanalınızda çalan şarkılar ile güzel bir liste oluşturabilir mi?


Bence evet güzel parçalar kazanırlardı çünkü müzik konusunda kendime güveniyorum. Kendimi tekrarlamıyorum tek bir parçaya bağlı kalmıyorum kendimi yeniliyorum. Ayrıca sadece günümüz şarkılarını da dinleyemiyorum çok eski şarkıları da dinliyorum. Hemen hemen her türe şans veriyorum ya da hoşuma giden her türe daha doğrusu. Önyargılı yaklaşmıyorum tamamen şarkıyı dinlerken keyif almaya ve mutlu olmaya bakıyorum.
evet, övünmek gibi olmasın ama muhteşem bir müzik zevkim var.
Cevap
2Cevap
Velev ki olsaydı dinleyicisi tek ben olurdum sanırım😄 çünkü farklı dillerden dinliyorum..
Kazanırdı, her çeşit şarkı çalardı :D
Türk halk müziği ve türkü çalardı büyük ihtimalle
Kazanırdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?