Flörtüm beraber dinlediğimiz şarkıyı paylaştı, sizce sebebi ne?

Merhaba arkadaşlar benim çok uzun süredir hoşlandığım kişiyle aramızda bir kaç ay önce şöyle bir şey yaşandı bir akşam buluştuğumuz da beraber güzel vakit geçirirken benim dilime takılan şarkıyı o akşam 2 3 kez dinledik sonrasında beni eve bıraktığın da araba da o şarkıyı paylaşmıştı aramızda çok diyalog yok ve benim ona karşı birşeyler hissettiğimi biliyor oda ara ara gelgitler yaşıyor ama asla sevgili olamıyoruz bu şarkıyı beraber dinlediğimiz günde yakınlaşmıştık sarılma falan olmuştu sarılarak dinlemiştik şarkıyı neyse ertesi gün muhabbet arasında da bu şarkının muhabbeti açıldı yani bu şarkıyı her dinlediğinde ister istemez aklının bir köşesine gelirim bundan eminim ben bu şarkıyı story de paylaştığımda beğeni falan atmıştı bu şarkıya ve bu son 3 hafta da oda bu şarkıyı 2 kez paylaştı benim görebileceğim platformlardan, bana karşı bir şey hissediyor gönderme yapıyor diyemiyorum çünkü muhabbet ederken de çok sıcak konuşmuyor artık sizce amacı ne cepte tutmaya mı çalışıyor benim bu şarkıdan umutlanacağımın farkında çünkü
dipnot: arada ayrıl barış olduğu 3. Kişi de var
Flörtüm beraber dinlediğimiz şarkıyı paylaştı, sizce sebebi ne?
Cevapla