Merhaba arkadaşlar benim çok uzun süredir hoşlandığım kişiyle aramızda bir kaç ay önce şöyle bir şey yaşandı bir akşam buluştuğumuz da beraber güzel vakit geçirirken benim dilime takılan şarkıyı o akşam 2 3 kez dinledik sonrasında beni eve bıraktığın da araba da o şarkıyı paylaşmıştı aramızda çok diyalog yok ve benim ona karşı birşeyler hissettiğimi biliyor oda ara ara gelgitler yaşıyor ama asla sevgili olamıyoruz bu şarkıyı beraber dinlediğimiz günde yakınlaşmıştık sarılma falan olmuştu sarılarak dinlemiştik şarkıyı neyse ertesi gün muhabbet arasında da bu şarkının muhabbeti açıldı yani bu şarkıyı her dinlediğinde ister istemez aklının bir köşesine gelirim bundan eminim ben bu şarkıyı story de paylaştığımda beğeni falan atmıştı bu şarkıya ve bu son 3 hafta da oda bu şarkıyı 2 kez paylaştı benim görebileceğim platformlardan, bana karşı bir şey hissediyor gönderme yapıyor diyemiyorum çünkü muhabbet ederken de çok sıcak konuşmuyor artık sizce amacı ne cepte tutmaya mı çalışıyor benim bu şarkıdan umutlanacağımın farkında çünkü
dipnot: arada ayrıl barış olduğu 3. Kişi de var
dipnot: arada ayrıl barış olduğu 3. Kişi de var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Vallahi kardeşim kıracın şu şarkısı geldi aklıma hani diyor ya " ya adam gibi ya çek git! Ismarlama aşklara tahammülüm yok artık
Ya beni adam gibi sev ya da çek git yolumdan
Bir gülüş bir salınışsa tek verebildiğin, istemez vs vs"
Sende dik dur dirayetli ol ve yol ver bence
Eskisi kadar umursamaya çalışıyorum ama böyle tek sinyale düşüyorum maalesef
🤣🤣🤣
İşte hatırlıyor demekki bak bu iyi bir şey kötü bir şey değil
Evet ama cepte tutuyor da olabilir
Senin görmen için işte. zaten flörtmüşsünüz
Elimin altinda dur. Belki lazim olursun
Bende böyle düşünüyorum
Mesafe koy kendini dusurme. Sacma spaan insanlarin yedegi olma
Bu aralar deniyorum bunu ama 5 yıldır koyamadım o mesafeyi kararlıyım ama bu sefer
Nasil yaa senle 5 yildir bu haldemi adam. Ohaaaaaa beee ohaaa.
Ve sen 5 yildir bu mal herifimi bekliyosun
Evet asıl mal benim bence 😂
Yani biraz mallikta sende oluyor😄😄
seni özlemiş
Yazışmalarda aşırı soğuk yapıyor ama
o zaman aşrkıyı seviyosdur ya az seksi görün bak nasıl koşar peşine
Keyfi bilir koşmasın🤷🏻♀️