Erkek arkadaşım sürekli açtığım müzikleri eleştiriyor, bu normal mi?

Herkesin zevki farklıdır sonuçta anlıyorum ama bu kadarı kabalık değil mi? Sonuçta beni seviyorsa sevdiğim şeylere de değer vermesi, saygı göstermesi gerekmiyor mu? Aşırı derece kırılıyorum açıkçası, ne olacak böyle hiç bilmiyorum.
Erkek arkadaşım sürekli açtığım müzikleri eleştiriyor, bu normal mi?
Cevapla