Daha ne kadar duygularımızı içimizde tutacağız seven sevdiği için içini dökmesin mi? Hadi o zaman buyurun?

Şarkı olur, kitap arası söz olur ya da içinizden geleni yazıya dökmek olur. Serbestsiniz... :)

Ben başlıyorum o halde;

"Gel seninle bir kez daha ağlayalım.
Yaşanmışlara, yaşanmamışlara,
bir de hiç yaşanmayacaklara."

Oğuz ATAY
Daha ne kadar duygularımızı içimizde tutacağız seven sevdiği için içini dökmesin mi? Hadi o zaman buyurun?
Cevapla