Bu sözü ben uydurdum tabi. :D Kulaklığını paylaşmayı sever misin? Kimlerele paylaşırsın?


Müzik dinlerken kulaklığımı isteyenlere uyguladığım tarife
Cevap
8Cevap
Harika bir söz. Kulaklık herkesle paylaşılmaz bu yüzden ben bu söze katılıyorum.
teşekkürler :D
Sevmem hijyen açısından sıkıntı
temiz olduğunu bildiğim insanla paylaşırım, sevgilimden tiksinmem
asla sevmem kulaklık paylaşmayı. tek taraftan dinleyince hiçbir zevki olmuyor
sevince paylaşıyorsun :D
O zaman kimseye ait değilim ben. Çünkü kimseyle paylaşmıyorum
:D olsun be
Bu konuda bencilimdir; genellikle müziğimin bölünmesinden ya da başka birisiyle dinlenmesinden hoşlanmam, saçma bulurum.
Kulaklığı geri alıp içindeki kulak pisliklerini gördükten sonra gelen pişmanlık hissi
ayy demeee 🙈
Acıtasyon gibi olmasın da paylaşabileceğim biri yok neyse güzel sözmüş bu arada
Kimseyle paylaşmam igrenirim
yani aslında ben de çoğu kişiyle paylaşmam ama sevgilimle paylaşırım
Yo bana sirnasan temas bagimlisiysa yes
Kankama aitim o zaman dkamdpwldknwpcd
Tek başıma dinliyorum
Tam bir sosyal medya ergen postu sözü
1 kez yaptım onu bin pişman oldum.
ilk defa duydum :)
Kimseyr vermiyorum ya kulağını içi kirsee🤮
Hiç kimseyle paylaşmıyorum
Öyle mi oluyormuş.
Katılmıyorum
Paylaştıkta noldu şimdi yok ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?