Aynen. Yazmak istiyorum bazen içimden geliyor. Burası benim için günlük defteri gibi bir şey. Gerçek hayatta kimse KS kullandığımı bilmiyor. Bu yüzden bazen buraya içimden geldiği gibi yazabiliyorum. bu bana iyi geliyor sanırım. :)
Sana bir tavsiye. Bence sende dök. Dertler içte büyür çığ gibi. İçinde tutarsan sıkıntı olur. Selde yol alır akar gider. Mühüm olan içte tutmamak. Bu derdi azaltır. haha😅 Ve önemli olan herşeye rağmen kendini iyi hissettirebilmek. herkesin hayatında olumsuzluklar vardır mutlaka çünkü. İnsan kendi kendinin psikoloğu olmalıdır. Kendine yetebilmelidir. Hayat güzel ve keyfini çıkarmaya değer...
Teşekkğr ederim. Çok iyi konuştun. Ama brnimkiler fazla özel ve söylemek istemem hele herkese açık yerde asla olmaz ndkdndkndjd Bir kere gizli olarak bir şeyler yazdım birine cevapta, sonra pişman oldum. Neyse boş ver beniiiih dkdnkdndjdjd