Ben Nev'in yeni şarkı çıkarmasını gerçekten dört gözle bekliyorum. Bu onu beğendiğim ona hayran olduğum için değil yani direkt olarak kendisi ile alakalı değil. Şarkılarının sözleri gerçekten çok çok güzel çok manalı müziği aynı şekilde gerçekten insanın içine işliyor. Bir de şarkılarının çoğunu bir şeyden yola çıkarak yazmış şarkılarını bir hikayesi var yani. O yüzden merakla bekliyorum sanırım yoldaydı ama henüz tam netleşmedi.