Zil sesim bu, başından birazcık kestim direkt olarak piyanoyla giriyor. Fazla dinlendirici geliyor, bazen bilerek biraz geç açıyorum telefonu daha fazla dinlemek için, öyle seviyorum.🤌
#SelammGençlikk 🍀 Alabildiğine minimal ve sade bir ses ayarı yaparım telefonuma daima böylece şarj buna harcanmıyor, radyasyon yayılımı azalıyor, sevmediğim insanlar sevdiğim müziği öğrenemiyorlar, tarz olarak da gayet görgüsüzlük ve komplekslilik olarak değerlendirdiğim bir tavra düşmeden telefonuma alo diyebiliyorum sonsuz şükürler olsun amin.. #TubaSueda 🍀