İş yerinden arkadaşıma kitaplığımdan ödünç kitap verdim. 3 ay geçti bugün elinre okurken gördüm kitabı çocuğuna çizdirmiş yıkıldım?

Normalde kitaplarımı hiç kimseye ödünç vermem altını çizdiğim yerleri kendi özelim olarak görürüm ya da bazen yanına notlar alırım, kendimden örnekler yazarım. O yüzden kimseye vermem. İş yerinden arkadaş ısrarla rica ettiği için okuması için verdim okuduğunu huç görmüyordum üç ay kadar geçti bugün okumak için iş yerine getirdi. Kitap mahvolmuş ve aldığım yerde aynı baskısından bulamadım kalbim kırılmış gibi hissediyorum. Arkadaşa bir şey söylemedim kırmak istemiyorum ama yaptığı yanlış emanet eşya sonuçta ve hiç yüzü kızarmadı. Sinirliyim nasıl tepki göstersem bilemedim.
İş yerinden arkadaşıma kitaplığımdan ödünç kitap verdim. 3 ay geçti bugün elinre okurken gördüm kitabı çocuğuna çizdirmiş yıkıldım?
Cevapla