Bence bu 2 an da kapışır. Bence mutlu olduğum anlarda daha çok seviyorum.
Üzgün anlarda :(
Mutlu anlarda :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
İkisinde de çok severim. Mutlu oldum anlarda daha çok mutlu olmamı sağlar müzik dinlemek. Mutsuz olduğumda ise duygularımı daha iyi ifade etmemi sağlar. Ben genelde üzgünken içime atıp kendimi sıkıyorum ama müzik dinlediğimde ağlıyorum ve rahatlıyorum. Dışa vurmamı kolaylaştırıyor.
dışa vurma konusunda müzik gerçekten çok yardım ediyor
Cevap
4Cevap
Üzgün olduğumda daha çok müziğe sığındığımı fark ettim. Mutlu olduğum anlarda o kadar sık müzik dinlemiyorum.
genelde ya üzgün olduğumda ya da ikisinde de diyen çok var
Genelde her anımda arka fonda müziğim çalar, mutlu da olsam üzgün de. Ama daha çok mutlu olduğumda müziğe sarılırım ๑
Üzgün olduğumda eğlenceli şarkılar dinleyip kendimden geçmeyi seviyorum
ben de öyle
Her türlü ruh haliyle dinlerim karar veremedim
Mutlu olduğum zamanlarda daha çok.
mutlu anlarda daha çok diyen bi sen varsın kardeşim bravo. mutlu anların kıymetini bilmiyoruz.
Evet bu doğru, mutluyken rock/heavy metal müzik dinlemek beni yükseltiyor, pozitif enerji veriyor bana. Ruhuma iyi geliyor.
Her zaman.. 😊🤘 Keyifli günler..
keyifli günler efenim. :)
Ben arabayla giderken müzik dinlemeyi severim.
Üzgün olduğumda sanırım
Her ikisi de
Üzgün olunca
İkiside yerleri farklı
İkiside 🤗
Ikiside ama üzgün olunca daha cok dinliyesim gelir
İkisinde dinlerim
Her iki anımda da dinlemyi severim
ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?