
Sizi nasıl bir karaktere büründürürdü?
Serseri, umursamaz, bencil bir karakter olarak mı? Aşık, romantik, düşünceli bir karakter olarak anlatırdı?
#FloraSoruyor 🌺

Kitap yazmasına gerek yok ki efendim... Evde yaşanan ne kadar sır varsa, yapmadığım şeylerde dahil olmak üzere giderken bütün komşulara anlatmış efendim.. Ben evimin sırrını komşulardan dinliyordum.. Yani kitap yazması beni hiç ama hiç şaşırtmaz...
Kusura bakma üzücü bir hal ama bana çok komik geldi. 🤭
Çok afedersin. 🖐️🙏
"İyi biri, ama ilişkide güven vermeyen, bazen ilgi budalası yapan, bazen ilgisiz bırakan, ne çok aşık ne hiç sevmeyen, saçma sapan biri" olarak tanimlayabilir muhtemelen ☺️
üc adımda gecilmez denen canakkaleyi gecen
ıslık calsa muzik ödullerini alan
dilenciye para verse nobele tek aday olan o kahraman benim digru anlatmis
😅Sen de güzel anlattın. 👍
:)))) okudum kitabi ben
Düne kadar fazla duygusal sekse düşkün yardımsever ve sevecen bugün ise hayatı seven herkesten herşeyden vazgeçebilen ve an'ı yaşayan biri olarak sanırım.
Cevap
12Cevap
Ruh hastası falan derdi herhaldr ne bıleyım ya djdjd
Eski sevgililerim beni iyi anmaz diye umut edıyorum djdjdjd
Gerçi annanlarda vardır ama yınede bilemedim yaaa djdjdj
Romantik düşünceli ilgili ama kendi bencil ve şımarık davranışlarından dolayı kaybettiği kimse olarak hatirlardi
Onu nasıl yüceltip sonra yere caktığımı anlatırdı herhalde 😂
aldatmanin 7 kurali diye kitap yazardi heralde. utanmadan
Birisi köle birisi dominant diye tanıştırdı beni. Çok değişkenim.
Süzme canım her dediğime inanan hala aşka inanan depresif anime kızı diye dlemmdmc
Aşırı mal derdi. Ne dersem yapıyor beni çok seviyor özverili enayi filan derdi
İyi insanım ben. İyi anlatır dgdjkf
😅Anlatmazsa bütün kitapları toplarız
Evini kitaplarla ateşe veririm adgsfj
Sen biraz fazla vicdansızsın bugün. 😅
Bensizlikle yanan yüreğinin yanında evi yansa nolur ki dhshsgj

gözlüğünü düşürmüşsün bebekim djflglhlf
Sfjdjkl ivit😎😎
Hiç olmamış biri öyle bişey yapamaz 😃
Sen hayırdır bu saatte kardeşim?
Kolay gelsin, günaydınlar olsun. 😊
Bana daha gece olmadı 😝
Bazarın değdi uyuyamadım.
Vicdansız olduğunu yüzüne vurmuş muydum daha önce?
Öyle bir cümle kurduğumu anımsayamadım 😅
😅Bak bu doğru. 👍
Açım ben acıktım 😅
😝 Bir kerede güldür yüzümü 😅
😅 Ağlat bir de gel, bir o kaldı.
şu an ki ıq buna yetmez şükrü sonra fjfkfl
Çok kötüsün sen yaaaa.
Bunu daha önce 2364849 kes söyledim 😝
Uyku beni çevirdi, görüşürüz karşiim 😊🖐️
Onun gözünde iyi ama aslında kötü bir karakter olarak.
Ona sormak lazm valla knk sjsjsjssjsjs
Fettan ve sinsi derdi :D
Çirkin ve güzel hikayesi olurdu
Adam gibi adam derdi.
Fırtınalı olabilirdi.
Tam bir İkizler olarak.
Çok şahane biriydi 🤷
Çabuk değiştiğimden falan bahsederdi sanırım
Eski sevgilim yok ki yazsın
Değerini bilemedim asil kadın
kötü karakterlerin başı olarak.
karaktersiz olarak anlatirdi
Umduğunu bulamayan her erkek gibi kötülerdi
Şehrazat gibi asil, güzel ve iyi ,
Madam bovary😂
Anlatamazdı kiii.
Sert dominant
Romeo unutulurdu...
Aslan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?