Fatma Turgut'u Model grubunun solisti olarak bildik ve tanıdık. Grup dağıldıktan sonra Fatma Turgut olarak müzik piyasasına devam etti. Bugün arabada radyo dinlerken "Aşk Tadında" şarkısını dinledim ve o an çok etkiledi ki beni hani mevsim Kış ama içimde Yaz'ı yaşıyorum öyle bir şarkı benim için.
Sıra sizde müzikseverler...
Fatma Turgut dinler misiniz? Sevdiğiniz bir şarkısını paylaşır mısınız?
Bağımlısıyım diyebilirim. En sevdiğim şarkıcıdır kendileri. Sesini de çok güçlü bulurum, hele ki bi yalnızlık senfonisi söyler öff. Çok başka, çok güzel okur bu parçayı. Yakın zamanlarda konserine gitmeyi düşünüyorum.
Yaaa beğenmene çok sevindim 😄✌🏻 Detayda da dediğim gibi dün bu şarkıyı dinler dinlemez çok etkilendim. Model grubu ile ilgili Bence yazmıştım onu da incelemeni tavsiye ederim
Merhabalar. 🍰Kendisini biliyorum oldukça sesi güzel. Ama ben şarkılarını dinlemiyorum. Tarzı bana göre değil sanırım biraz ondan. Türkçe dünlediğim çok az sanatçı var.