İyi akşamlar sitenin en değerli müzikseverleri; Bu akşam Diziler & Filmler ve Aşk İlişkileri konu fenomeni hemde sitedeki sevdiğim arkadaşım @MustiEmre ile birlikte müzik sorusu soralım istedik..😄😄
Geceye ithafen haftanın yorgunluğunu üzerinizden silkeleyip attıracak en sevdiğiniz parçaları bizimle paylaşır mısınız?😄😄
@MustiEmre'nin kendi adına seçtiği şarkı 😄Şimdi sizdeki parçaları alayım 😄😄 Ee o zaman ne diyoruz İyi Dinlemeler 😄😄😄 #marjinalgirl2367 Vs @MustiEmre
Geceye bir şarkı bırakmanızı istesem bu hangi şarkı olurdu?
Baş ucuma mektup bırakmış ve gitmiş Kısacık bir mektupla beni terk etmiş Ne kadar mutluyduk oysa dünya şahidim Bu dünya bir ona ait ben ona aidim
Gel sen ne dersen de tamam İçmişim derdim tamam bir sendin derdimi anlayan Değ tenime gözlerinle değ O zaman hal olur her şey Her şey hal olur tastamam..
Kendimi bütün benliğimle Almanca öğrenmeye adamış olduğum için şarkıları bile Almanca dinliyorum. Buraya çok güzel bir parça bırakıyorum, bir başka güzel parçayı da adaşımın sorusuna bırakırım 🤓 keyifli dinlemeler 🙃
Sorma, yakında evde bile Almanca konuşmaya başlayacağım. 😂Sorun şu ki beni kimse anlamayacak. 😅Bu yüzden de geliştirmekte güçlük çekiyorum. Her gün en az 1 saat konuşmam gerekiyor ama çok zor. Bakalım artık bulacağız bir yolunu 😄
Evet ya biraz fazla Eminem atabiliyorum:Sanırım sabah akşam dinlemenin etkisi. Sıkıyorsam ksura bakma. Bu şarkı benden olsun, senin için": https://youtu.be/GCdwKhTtNNw . Senin paylaştığın şarkıları da özledik istersen sen de birkaç şarkı atabilirsin.: )