Ailenizin yanında dinlemeye utandığınız şarkılar var mı?

Aç koynunu gircem, dudağından öpücem diyo simge, babam beni kesecek 🤣
Ya Tarkan çalsaydı o an, ardımdan lokma döktürürdünüz artık. 😅
Ailenizin yanında dinlemeye utandığınız şarkılar var mı?
Cevapla