Bu parçaları nasıl sanat kategorisine sokabiliyorsunuz olm?


Yoktan sebepler
Seni benden alırken
Boğan gün batarken
Yoruldum
Usandım ışıktan
Sonu yakmış bakıştan
Sığınırsam omzuna
Geçer mi?
Aradım boş sokaklar
Orada utanmaz yaşlar
Eşim olmaz bakışlar
Avutmaz
Uyursam geçer mi?
Ya da bu böyle sürer mi?
Yerine düşlere güvensem
Yine günler incitir mi?
Uyursam geçer mi?
Gece senden güzel mi?
Yerine düşlere dilensem
Dinerdi
Eskitilmiş yaz- uyursam geçer mi 🎉🎊
Bende sevmiyorum pek. Şarkılarda manalı sözler, insani manasizda olsa rahatlatan iyi hissettiren sözler yok. Müzikte enstrüman yok. Seslerde fazlasiyla toy.
Yalniz arada fena degil diyebileklerimiz çıkıyor. Onlarda tvde, sosyal medyada degilde radyoda falan çıkıyor genelde. Yukaridakini gecenlerde dinlemistim. Fena degil sanki.
Cevap
5Cevap
Rap dinlerim ama bunları değil. Tabi ne b*k yemiş diye meraktan bir kez bakarım sonra daha da dinlemem
b*k gibi sözlere yazılmış catchy müzikleri dinleyen boş beleş tipler oldukça daha çok çıkar bu tipler. Gerçek rap isteyen saian dinlesin.
Gittim
Baksın
Gördüm
İnandım
Aldandım
Alındım
Satıldım
Yıkıldım...
Twitterda bunu kastediyorlarmış demek 😅 bazen bir şeyleri öğrenmemek daha hayırlı olabiliyor.
Böyle sözleri olan bir şarkı mı var sjdkdksllskd
Çakal-mahvettim
Çöp lafı bile az kalır
Çöp.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?