Kendinizi mutsuz hissettiğinizde ne tür şarkılar dinlersiniz? Peki üzgünken dinlediğiniz bu şarkıları, mutluyken de dinlediniz mi? Dinlerken size nasıl hissettirdi?Görüşlerde benimle paylaşın! Ayrıca bana destek olmak için takip edip, bu soruya like atabilirsiniz. (ʃƪ^3^)
Üzgünken dinlediğiniz bir şarkıyı mutluyken dinlediğinizde nasıl hissedersiniz?
sago'nun ateşten gömlek şarkısını üzgünken dinleyince baya kötü oluyorum ama mutluyken sözlerini dinliyorum sadece. mutlu hissettiğim zamanlarda da blackpink'in boombayah şarkısını dinliyorum ama üzgünken dinlediğimde pek bi anlam içermiyor ")
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Uzgun de olsam mutlu da olsam ayni tarz dinliyorum bir sey degismiyor
En İyi Cevaplar