Çünkü belirli emojiler kullanıyorsun.. :D hmm kelimelerin sonra sarı kalp ve papatya simgen sonraaa aşırı tatlı olmandan anlıyoruz 😎 sana bir sır vereyim mi bir daha geleceksen eğer b harfiyle nick kurma ve şu emojileri unut tanımayız tamam mı ahaha minnoş ya
Uhaa sanatçıyı nasıl bildin 🥺 Helal bak açtım şimdi bi küçük kralsın 😌 Hepsini severim ama En çok itirazım var şarkısı :d Bi şarkısı daha var o çok özel onu karılarıma ben okiyicam 😌
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
aşk adam
https://youtu.be/fHI8X4OXluQ
Tanıyor musun beni xd
Tanıyormuşum :d
Bunaldumsun işte kabul ettt julieettt 😝
Niye hepiniz tanıyorsunuz huuh
Çünkü belirli emojiler kullanıyorsun.. :D hmm kelimelerin sonra sarı kalp ve papatya simgen sonraaa aşırı tatlı olmandan anlıyoruz 😎 sana bir sır vereyim mi bir daha geleceksen eğer b harfiyle nick kurma ve şu emojileri unut tanımayız tamam mı ahaha minnoş ya
Bir dahakine 50 yaşında amca hesabı açacam o zaman da tanıyın da görelim 😒
Şimdiden dedin ki anlamı kalmadı hem ben seni yine tanırım :D
O zamana unutursun aşko 😛
Unutanın kalbiii kurusun😚
Unutun unutun 😘
Hayır çünkü ben geçmişi düşünerek geleceği şey yapıyorum:(
https://youtu.be/FW1-g1bvBJE
2Pac
https://youtu.be/MoLiAP9f6Ck
Buda güzel fakat favorim bu
https://youtu.be/GTFo0VKnNZY
Tutmuyordu, tutmuyorduu
Biraz daha çalış :D
Ya da bu işi bırakayım 👉🏽👈🏽
İyisin iyisin.. bırakmana gerek yok :D
😄🌼
Eminem
https://youtu.be/JByDbPn6A1o
Benimki bu o yüzden bunu demeliyim 😅
Space Bound'un klibi çok güzel.
Sözleri de çok hoşuma gitmişti benim 🙂
Benim en sevdiklerim biraz Klasik olacak fakat bu 2 si arasında kaldım
https://youtu.be/m8E3Dh-gfhM
.
https://youtu.be/xFYQQPAOz7Y
Lose Yourselfi zaten bilmeyen yok
İlkini bilmiyorum da ikincisi güzel
İlkine bayılıyorum ben.
Dinleyeyim bakiim
Biraz sert bir tarzı var Space Boundun tam zıttı.
Nıçç bana uymaz o zaman 😄
Senin en sevdiğin sanatçı?
Sezen aksu 🎈
Sıla.
https://youtu.be/kXBunIe_PSw
en sevmediğim şarkısı oysa bu...
Piki
ibrahim düşden
https://youtu.be/vDgn6sJYoqE
Nerden bildin kız
Bilirim kız
Hayda telefonun içine mi girdin yoksa şöyle nerden bildiğini
Hep telefonun içindeydim 🙄
aboo hemen format atayım ona
At bence de. Bak İzmirli olup adının çağlar olduğunu da biliyorum mesela 😳
yok artık ya
Bilemezsin "okaber"
https://youtu.be/mDc6iw2EeJs
Adeta en popüler müziği koymuşsun
Şşt niye bozuyon sırrı hepsine öyle yaptım 😛
Sen çok kurnazsin be ya
soner sarıkabadayı
https://youtu.be/uWRdK-0A0kE
Sagopa Kajmer
https://youtu.be/aaunY8yd60c
Evet Baytarı çok severim : )
Bildim mi yani 🥺
Bildin hacı 😂
https://youtu.be/PVbjQPl9k_A
Sjskdlf sonunda
https://youtu.be/OWceV6Zq1dg
Doja cat
https://youtu.be/2V_uAAAH-_Q
Söle hele 🙄
En sevdiğiniz sanatçı kim beyfendü😛
https://youtu.be/lYNMQBKDhwg
Uhaa sanatçıyı nasıl bildin 🥺 Helal bak açtım şimdi bi küçük kralsın 😌 Hepsini severim ama En çok itirazım var şarkısı :d Bi şarkısı daha var o çok özel onu karılarıma ben okiyicam 😌
Ay bilmek çok zor oldu sorma 🥺
Hangi şarkısı merak ettim şimdik, bana da söyle karılarına demem söz 👉🏽👈🏽
Bu şarkı Müslüm baba Muhterem Nur anamız için okumuş bu parçayı 🥺👉🏻👈🏻
https://youtu.be/kipc4qg1QSo
Hepsine ayrı birini oku bari kavga çıkmasın 😳
"Mutsuz bir insandım ben mutluluk verdin bana" diyor hangisi mutlu ederse artık :d
Tabe öyle bişi mümkün diil 🥺👉🏻👈🏻
Agaa umarım bulursun öyle birini ya da ikisini üçünü 🥺💛
Kız sen ne güzel dilekleri diliyorsun öyle eyvallah 🥺🌹
Berkay-lolita AHAHHSAHHAD
https://youtu.be/EfSJnVJyZvo
Bil...
Sanatçı alayım
Rammstein
https://youtu.be/NeQM1c-XCDc
https://www.youtube.com/watch?v=lV6x2Ctk6CI
Tüh 🥺
rammstein iyidir dinlemelisin. müthiş enerjileri var.
Olivia nevton
https://youtu.be/jhOn4oPn3Bw
Grease... İzle
Sagopa
Şu ara eski sansar salvoya da sardım o da olur
https://youtu.be/bbbMIhTP9js