Beni ve zamanı en iyi ifâde eden şarkı (bana göre)
MANGA - DÜNYANIN SONUNA DOĞMUŞUM
MANGA - DÜNYANIN SONUNA DOĞMUŞUM
Hatırlıyor musun kim olduğunu
Hâlâ hissedebiliyor musun
Ne zamandır farkında mısın yokluğunun
Arasan bulur musun kaybolduğun yerleri he-hey
Gündüzün geçtiğini farketmedin bile
Anılar sinemasından bir bilet almışsın bu gece
Ömrün küsmek ve pişmanlıkla geçip gidiyor
Hâlâ aynı soruyu soruyorsun kendine
Bazen kendi gölgene basar sendelersin ıssız sokaklarda
Bir karayel eser, üşütür yalnızlığını yüzüne vurur
Çıkar gelir pişmanlıklar en zayıf anında
Boğazında yıllanır bir düğüm
Umrunda mı zamanın senin küskünlüğün
Ooo, bazen, bazen, bazen, bazen
İçin öyle sıkılır, kimse bilmez neyin var sen bile
Olup bitenleri seyredersin öylece
Yalnızsındır kalabalıklar içinde, kim daha iyi bilir ki
Bir ses vardır çözer herşeyi, yasaktır duyamazsın
Nev- Bazen 🎊🎉
ben hayatımda bu kadar dramatik girişe sahip bir müzik duymadım ne zaman dinlesem gözlerim dolar. Aradaki geçişler umut varmış gibi hissettirir sonra o tekrar eden melodi farklı farklı enstrümanlarla girer ve çöküşü haber verir. Nefessiz bırakıyor beni boğucu ama çok zarif arabesk bir tavra sahip değil onurlu bir çöküş bu
Cevap
11Cevap
Mazur gör sen de beni
Sevdim de cümlem yetmedi...
Onunla bu uymadı
Gerisi rüyalarda
müslüm Gürses'i önerirdim..
Müslum Gürses - Yıllar utansın
Batsın bu dünya
Arabın fellahi
Tan taşçı-Yalan
Bratia Stereo - ayayayay
Shake It up şekerimm
Beethoven 9. Senfoni
Beni böyle kabul et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?