Konuşmadan kendini bir şarkı ile ifade et desem bu hangi şarkı olurdu?

Beni ve zamanı en iyi ifâde eden şarkı (bana göre)
MANGA - DÜNYANIN SONUNA DOĞMUŞUM
Konuşmadan kendini bir şarkı ile ifade et desem bu hangi şarkı olurdu?
Cevapla