ya okumadım adını da yeni duydum. zamanında orhan pamuk da almıştı. ama bu işin net bir kriteri yok. orhan pamuk tamam iyi bir yazar olabilir, hak etmiş etmemiş ayrı bir konu. ama onun gibi onlarca yazar vardır. ve bunların arasından ermeni soykırımı oldu kürtler katledildi diyen bir adamın seçilmesi biraz manidar geliyor. bu yazar için bir şey diyemem görüşü falan nedir bilmem de, ödülleri belirleyenler avrupalı amerikalı olunca sorun neden onların belirleyeceği bir ödül bu kadar değerli oluyor neye göre seçiliyor gibi şeyler akla geliyor.