Sizce Yüksek Sakadat "hiçbir yüz güzel değil senin yüzünden" şarkı sözünü hangi anlamda demiş olabilir? Sevdiği yüzünden hiçbir yüz mü güzel gelmiyor yoksa sevdiğinin yüzünden başka yüz güzel değil midir?
Yüksek Sadakat bu şarkı sözünde sizce ne söylemek istemiştir?
Tevriye deniyor buna. Birden fazla anlama gelecek şekilde ifade etmek demek. En güzel örneklerinden biridir, çok da severim. Bu tarz söz sanatlarına şarkılarda az rastlanıyor.